| کد خبر: 177002 |

◄ توجه به تردد ایمن و روان برای زائران

از آغاز اجرای طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی (26/7/97 لغایت 13/8/97) بیش از 49 هزار و 500 زائر در قالب 1385 سفر (ناوگان حمل‌ونقل عمومی) از مبادی (مناطق) مختلف استان به مرزهای پیش‌بینی‌شده بین‌المللی تردد زائران شامل: مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و... جابه‌جا شدند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام‌حسن‌مجتبی و امام‌رضا گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس در ایام اربعین حسینی امسال با تمهیدات و پیش‌بینی‌های کارشناسی و دقیق‌تر در کنار تلاش شبانه‌روزی و مؤثر خدمات مناسبی را به زائران ارائه و رضایت آنان را جلب کرد.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل ازروابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، علیرضا سیاهپور با اشاره به ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی با تمام ظرفیت ناوگان مسافربری، عنوان کرد: تردد ایمن و روان زائرhن اربعین حسینی در سال 97 مورد توجه جدی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بود و تمام توان خود را در راستای هدف اعلام‌شده به کار گرفت.

وی ضمن تاکید بر آمادگی کامل نیروهای تحت پوشش اعم از راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در این ایام اشاره کرد: امسال مطابق با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، بیش از 49 هزار و 500 نفر در قالب 1385 سفر (برون‌شهری) تحت پوشش شرکت های فعال مسافربری استان برای شرکت در مراسم اربعین اعزام شدند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس ادامه داد: در مرز شلمچه جهت تردد زائرین 30 دستگاه اتوبوس به صورت رایگان به ارائه خدمات پرداختند و تعداد چهار هزار بسته فرهنگی آموزشی نیز در بین زوار مرز شلمچه توزیع شد.

سیاه پور با اشاره به استقرار نیروهای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نقطه صفر مرزی و همچنین پایانه‌های فعال مسافربری استان به صورت شبانه‌روزی این ایام، تشریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل‌آمده استان فارس به عنوان یکی از استان‌های معین علاوه بر ارائه خدمات به زائران هم استانی، خدمات‌رسانی به زائران استان‌های دیگر را نیز در مرز شلمچه به‌عهده داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: همه ساله مقارن با ایام اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان، مشتاقان حضرت امام‌حسین به سمت کربلای معلی آغاز و همایش بی بدیل جهانی را رقم می‌زنند که ارائه خدمات شایسته، ضرورت پیش‌بینی، برنامه‌ریزی و اقدام موثر در تمامی زمینه‌ها به منظور ارائه خدمات مناسب به این حرکت معنادار را مضاعف می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.