| کد خبر: 176989 |

◄ برگزاری اولین نشست کارگروه تخصصی مدیریت بحران

اولین جلسه کارگروه تخصصی مدیریت مخاطرات و بحران در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با حضور روسای ادارات شهرستانی و سایر اعضای کارگروه در سالن اجتماعات اداره‌کل استان گیلان تشکیل شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان و رئیس کارگروه تخصصی حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان در حوزه مدیریت بحران در این نشست طی سخنانی، تهیه طرح مطالعاتی در خصوص پیش‌بینی، پیشگیری و مقابله با مواقع بحرانی و هم‌چنین جمع‌آوری و مستندسازی و تحلیل فعالیت‌های صورت پذیرفته در مواقع بروز بحران را امری ضروری بیان کرده و تاکید کردند: با ثبت وقایع و اقدامات صورت گرفته می‌توان ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت، این تجارب عملیاتی را برای مقابله بهتر و موثرتر در بحران‌های احتمالی به کار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان، محمدرضا نازک‌کار با اشاره به اهداف اصلی شکل‌گیری کارگروه و آمادگی برای روبرو شدن با آن ثبت, چیدمان و سهولت دسترسی به تجهیزات در اختیار و در نهایت ایجاد بانک اطلاعاتی را از اهم وظایف ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حوزه‌های شهرستانی دانست و گفت: پیش‌بینی و پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی و باز توانی چهار وظیفه مهم این کارگروه است که تجمیع این منابع اطلاعاتی در اداره‌کل می‌تواند روند برنامه‌ریزی برای مقابله با بحران‌های احتمالی را تسریع بخشد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان، در ادامه از روسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌ها خواست نسبت به جمع‌آوری و جمع‌بندی اطلاعات مربوط به خسارات وارده به ابنیه فنی راه و اعلام آن به دبیر کارگروه اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 در ادامه جلسه روسای ادارات شهرستانی گزارش کاملی از عملکرد حوزه شهرستانی را بیان و کمبودهای خود را در زمینه ماشین آلات, کمبود پرسنل متخصص، عدم اعتبارات لازم دانستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.