| کد خبر: 176983 |

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی خبر داد:

◄ توزیع لاستیک نصف قیمت به 80 هزار تاکسی در تهران

در اولین فاز از برنامه حمایتی سازمان تاکسیرانی، توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی که قیمت آن در مقایسه با بازار آزاد 50 درصد کم‌تر است، کلید خورد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از توزیع لاستیک نصف قیمت به 80 هزار تاکسی در تهران خبر داد و گفت: متقاضیان پس از ثبت‌نام اینترنتی و دریافت نوبت می‌توانند لاستیک‌ها را در سه مرکز واقع در محدوده غرب و شرق تهران دریافت کنند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، علیرضا قنادان با اشاره به نوسانات قیمت ارز و بالا رفتن قیمت تمام‌شده تجهیزات خودروها اظهار کرد: یکی از مسائلی که سازمان تاکسیرانی دنبال می‌کند، برنامه‌های حمایتی از تاکسیرانان است تا قیمت تمام‌شده خدمات را برای تاکسیرانان کاهش دهد.

وی افزود: در اولین فاز از برنامه حمایتی سازمان تاکسیرانی، توزیع لاستیک با نرخ مصوب دولتی که قیمت آن در مقایسه با بازار آزاد 50‌درصد کم‌تر است، کلید خورد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به این‌که توزیع لاستیک‌ها با نرخ دولتی از طریق سایت سازمان تاکسیرانی به نشانی http://taxi.tehran.ir صورت می‌گیرد، عنوان کرد: متقاضیان پس از ثبت‌نام اینترنتی و دریافت نوبت می‌توانند لاستیک‌ها را در سه مرکز تهران واقع در محدوده غرب و شرق دریافت کنند.

به گفته قنادان تاکنون درخواست دریافت 15‌هزار حلقه لاستیک در سامانه ثبت‌شده و سه هزار حلقه لاستیک نیز توزیع‌شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم در مورد لاستیک‌ها زمان تولید است که با حمایت خودروسازان لاستیک‌های تولید سال 2018 در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

قنادان تصریح کرد: در صورت علاقه‌مند بودن کارخانه‌های قطعات، این آمادگی راداریم تا در فازهای بعدی نسبت به تامین قطعات باکیفیت ازجمله لنت، دیسک، شمع و ... از این تولیدکنندگان اقدام کنیم.

خدمات حمایتی در تامین قطعات تاکسیرانان در 10 سال گذشته قطع‌شده بود که در دوره جدید مجددا دنبال می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد کاظم نیمه فروش 0 0

    ایران که فقط تهران نیست اما تنها سازمان تاکسیرانی که هر از چندگاهی خدماتی اینچنین به تاکسیداران ارائه میدهد شهر تهران است و متاسفانه در شهرستانها از این خبرها نیست و سازمانهای تاکسیرانی شهرستانها فقط برای گرفتن پول از تاکسیداران ایجاد شده اند و سالیان طولانی است که تاکسیدار شهرستانی خدماتی از این قبیل از این سازمانها ندیده است!!!!!