| کد خبر: 176698 |

◄ حفظ امنیت جاده ها در دستان راهداران و نیروی انتظامی

بهترین استان ازنظر امنیت جاده‌ها استان هرمزگان هست که این امر در سایه تعامل و همدلی نیروی انتظامی با راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان محقق گردیده است که با این پیشبرد استان، موجب ثبت کارنامه خوبی در بین استان‌های کشور شده است.

تین نیوز

داریوش باقرجوان به‌اتفاق هیات همراه نشستی جهت گرامیداشت هفته ناجا و حافظان امنیت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به  نقل از  روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، داریوش باقرجوان در این نشست سردار ملکی گفت: بهترین استان ازنظر امنیت جاده‌ها استان هرمزگان هست که این امر در سایه تعامل و همدلی نیروی انتظامی با راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان محقق گردیده است که با این پیشبرد استان، موجب ثبت کارنامه خوبی در بین استان‌های کشور شده است.

وی اظهار کرد: دست‌اندرکاران صنعت حمل‌ونقل فراخوان و آمادگی مقابله با مشکلات احتمالی و نگاهی ویژه به آسیب‌های احتمالی مشکلات بیان‌شده رانندگان در خصوص لاستیک داشته باشند و در همین‌جا اعلام می‌کنم که نیروی انتظامی با تمام قدرت با افراد متخلف که رانندگان زحمتکش را تشویق به هرج‌ومرج و قانون‌گریزی می‌کنند برخورد جدی خواهیم داشت.

 سردار ملکی فرمانده انتظامی استان در این نشست عنوان کرد همیشه در حوزه راه‌ها گشت انتظامی حضور خوبی داشته و به جد وظایف خود در حفظ امنیت جاده‌ها را به اجرا می‌رساند.

وی به راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان اطمینان خاطر داد که خادمان نیروی انتظامی را از خود بدانند زیرا این سبز پوشان همیشه در کنار خانواده بزرگ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به خدمت خواهند پرداخت.

در ادامه باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هفته ناجا را تبریک و از سرهنگ اسفندانی فرمانده قرارگاه پلیس‌راه به دلیل ایجاد امنیت با امکانات کم و اثربخشی زیاد در جاده‌های استان که در این مدت تعامل سازنده‌ای با این اداره کل داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ اسفندانی فرمانده پلیس‌راه هرمزگان در ادامه گفت: جا دارد برای مردمی که لایق و شایسته خدمت هستند وقت بیشتری گذاشته شود و در بحث هوشمند سازی جاده‌ها با تعامل و همدلی راهداری و پلیس‌راه دست‌به‌دست هم به ارائه خدمت در جاده‌ها بپردازند تا بتوانند شاهد کاهش تلفات در جاده‌ها و نقش‌آفرینی بسزایی در نجات جان هم‌وطنان عزیز داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.