| کد خبر: 176696 |

◄ اعلام آمادگی راهداری هرمزگان جهت استقبال از فصل بارندگی

با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی و نزولات آسمانی انجام امورات محوله راهداری از اهمیت زیادی برخوردار است و تاکید کرد همکاران با آمادگی کامل به استقبال فصل بارندگی بروند.

تین نیوز

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، گفت: جلسه اتاق فکر باهدف بهبود وضعیت راهداری، بررسی راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز با مشارکت فعالانه همکاران در تبیین و پشتیبانی فکری در حوزه معاون راهداری تشکیل شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، میرداد میردادی در این جلسه افزود: حوزه راهداری در انجام امورات جاده‌ای جهت ایمنی راه‌ها باید یک‌قدم جلوتر باشد تا بتوانیم وضعیت بهتری برای محورها در استان ایجاد کنیم.

 وی افزود: ارتقا هر چه بیش‌تر سطح جایگاه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیازمند بهره‌گیری مناسب از توان فکری و مشارکت فعالانه همکاران برای رفع چالش‌ها و معضلات موجود در حوزه راهداری است.

میردادی خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی و نزولات آسمانی انجام امورات محوله راهداری از اهمیت زیادی برخوردار است و تاکید کرد همکاران با آمادگی کامل به استقبال فصل بارندگی بروند.

 وی در ادامه تاکید کرد: هر چه سریع‌تر عملیات تنقیه و لایروبی همه پل‌های بزرگ و کوچک استان به اتمام برسد تا در صورت بارش‌های شدید و سیلابی شدن رودخانه امکان تخلیه سریع سیلاب‌ها در بستر رودخانه‌ها فراهم شود.

در پایان این جلسه مصوبات جمع‌بندی و اجرای آن در دستور کار راهداری قرار گرفت که یکی از مصوبات این نشست تشکیل کمیته فنی، پیگیری و اجرای امورات راهداری در خصوص رفع هر چه سریع‌تر مشکلات جاده‌ای بود که نسبت به برگزاری این جلسه به‌صورت ماهیانه تاکید شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.