| کد خبر: 176656 |

مدیرعامل هما:

◄ حتی سراغ هواپیماهایی مانند سوخو صد رفته‌ایم

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آمادگی این شرکت برای مذاکره با هر تامین کننده‌ای که بتواند بدون نیز به مجوز اوفک به ایران‌ایر هواپیما بفروشد، خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آمادگی این شرکت برای مذاکره با هر تامین کننده‌ای که بتواند بدون نیز به مجوز اوفک به ایران‌ایر هواپیما بفروشد، خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه شرفبافی گفت: از هر کسی که بتواند هواپیمای مورد نیاز هما را تامین کند استقبال می‌کنیم، حتی سراغ هواپیماهایی مانند سوخو صد یا هواپیماهایی که تولید کشور های غیراروپایی هستند نیز رفته‌ایم.

او افزود: اگر این شرکت‌ها بتوانند بدون مجوز اوفک به ایران هواپیما بفروشند، و قابلیت مذاکره داشته باشند، خرید این هواپیماها را بررسی می‌کنیم.

مدیرعامل ایران‌ایر به سفر اخیر خود به جمهوری آذربایجان نیز اشاره کرد و گفت: در این سفر توسعه همکاری‌ها و احتمال کد شیرینگ ایران‌ایر و شرکت بوتو و بحث هندلینگ و امکان پروازهای باواسطه از طریق باکو به اروپا  مورد بحث قرار گرفت و با استقبال طرف آذربایجانی مواجه شد.

شرفبافی تاکید کرد: حتی امکان اتحاد (Alliance) نیز مورد بررسی قرار گرفت.

او گفت: در دور مذاکرات بعدی نمایندگان آزال در ایران و ایران‌ایر به ایران می‌آیند و سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها نیز در این جلسات همراهی خواهند کرد.

شرفبافی بیان کرد: برای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برنامه استراتژیک سه‌ساله داریم. اهداف طولانی مدت برنامه‌ریزی شده و اصلاح فرآیندهای مالی، اصلاح ساختار سازمانی، اصلاح هزینه-درآمدهای هما و چگونگی خصوصی‌سازی هما را در دستور کار داریم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.