| کد خبر: 176527 |

◄ بانک مرکزی اعلام کرد ارز مورد نیاز ایرلاین‌ها به‌سرعت تامین می‌شود

مقرر شده است ارز مورد نیاز برای تمامی درخواست‌های دریافتی از آن‌ها در اسرع وقت مورد بررسی و از محل منابع ارزی بانک مرکزی و یا هماهنگی انجام شده از طریق سامانه نظام یکپارچه ارزی (نیما) تامین شود.

تین نیوز
بانک مرکزی اعلام کرد: مقرر شده است ارز مورد نیاز برای تمامی درخواست‌های دریافتی از آن‌ها در اسرع وقت مورد بررسی و از محل منابع ارزی بانک مرکزی و یا هماهنگی انجام شده از طریق سامانه نظام یکپارچه ارزی (نیما) تایید شود.
به گزارش خبرگزاری تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، تامین ارز مورد نیاز درخواست‌های واقعی جامعه همواره در دستور کار بانک مرکزی بوده و این بانک تلاش مضاعفی برای اجابت تمامی درخواست‌های واقعی را به‌موقع انجام داده است در این راستا شایعه کمبود تامین ارز مورد نیاز شرکت‌های هواپیمایی تکذیب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، به اطلاع هموطنان گرامی می‌رساند؛ باتوجه به اهمیت تامین ارز مورد نیاز شرکت‌های هواپیمایی داخلی و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان مربوطه و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی، مقرر شده است ارز مورد نیاز برای تمامی درخواست‌های دریافتی از آن‌ها در اسرع وقت مورد بررسی و از محل منابع ارزی بانک مرکزی و یا هماهنگی انجام شده از طریق سامانه نظام یکپارچه ارزی (نیما) تایید شود.

بنا به سوابق موجود، میزان ارز تامین شده شرکت‌های یاد شده به نرخ 42000 ریال قبل از 16 مردادماه سال جاری و هم‌چنین از آن تاریخ به بعد به نرخ بازار نیما مشخص است. شرکت‌های اشاره شده راساً می‌توانند میزان ارز دریافتی خود را اعلام کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.