| کد خبر: 176521 |

تاکید بر استفاده زائران کربلا برای بازگشت از مرزهای شلمچه و چذابه

رئیس ستاد مرکزی اربعین از زائران اربعین حسینی خواست تا در بازگشت به مرزهای کشور از چذابه و شلمچه برای مراجعت استفاده کنند.

تین نیوز

زائران از مرزهای شلمچه و چذابه برای بازگشت استفاده کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از رادیو اربعین، رییس ستاد اربعین گفت: از ساعت ۲۴ دیشب تاکنون ۱۱۰هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شده‌اند که این حجم از ورود مسافر از طریق این مرز بسیار سنگین و پرفشار است.

حسین ذوالفقاری افزود: برخی مشکلات از بامداد امروز در این مرز رخ داده بود که با تشکیل جلسه فوری استاندار ایلام و فرماندهی نیروی انتظامی استان این مشکل رفع شد.

ذوالفقاری اضافه کرد: بخشی از این مشکل مربوط به کمبود اتوبوس در مرز بود که با هماهنگی‌های انجام شده راهداری و پایانه حمل‌ونقل نسبت به اعزام اتوبوس به این مرز اقدام کردند.

رئیس ستاد اربعین هم‌چنین گفت: متاسفانه مشکلی هم در تعلل برخی رانندگان برای مسافرگیری پیش آمده بود که با استقرار نماینده دادستانی و تعزیرات در مرز از کارهای دون شأن رانندگان جلوگیری شد و هم اکنون با انتظام بخشی مناسب جابه‌جایی زائران در حال انجام است.

ذوالفقاری با تاکید بر این‌که در حال حاضر ۸۰ درصد توان حمل‌ونقل بین‌شهری کشور در مرز مهران متمرکز شده است، گفت: از عموم زائرانی که در عراق هستند تقاضا می‌شود تا از مرزهای خوزستان به کشور مراجعه کنند یا مراجعت خود را به سمت مرز مهران به تاخیر بیندازند.

او هم‌چنین از رفع مشکل برخی زائران ایرانی در منطقه پل امام‌علی(ع) شهر نجف توسط سفیر کشورمان در عراق نیز خبر داد و افزود: این زوار هم اکنون در حال مراجعت به مرزهای کشورمان هستند.

منبع: رادیو اربعین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.