| کد خبر: 176518 |

◄ ترافیک شدید جاده‌های کرمانشاه در مسیر بازگشت زائران اربعین

با اتمام مراسم اربعین مسیرهای بازگشت زائران به شدت شلوغ است. سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس‌راه استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: ترافیک سنگین در محورهای مسیر بازگشت زوار به وجود آمده است.

تین نیوز

با اتمام مراسم اربعین مسیرهای بازگشت زائران به شدت شلوغ است. سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس‌راه استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: ترافیک سنگین در محورهای مسیر بازگشت زوار به وجود آمده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ حیدری با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای تردد زوار گفت: در حال حاضر ترافیک این محورها به بیش از ۲۰ تا ۲۵ برابر روزهای عادی سال رسیده است.

رییس پلیس‌راه استان کرمانشاه افزود: پرترددترین محورهای استان در حال حاضر محور بازگشت زوار شامل محور ایلام-حمیل-اسلام‌آبادغرب و نیز اسلام‌آبادغرب-کرمانشاه و کرمانشاه-همدان است.

او از استقرار ۱۲۵ گشت محسوس و نامحسوس پلیس‌راه در محورهای استان خبر داد و افزود: سایر عوامل انتظامی و نیروهای امدادی نیز برای مدیریت هرچه بهتر تردد زوار وارد عمل شده‌اند.

حیدری بابیان این‌که امروز اوج تراکم بازگشت زوار است، گفت: پیش‌بینی می‌شود این موج تا ۱۳ آبان ادامه داشته باشد، چراکه بعد از بازگشت زوار، نیروهای خدماتی آن طرف مرز نیز بازخواهند گشت.

او بابیان این‌که تاکنون حادثه خاص ترافیکی در محور تردد زوار در استان نداشته‌ایم، گفت: عمده تصادفات خسارتی هم به شکل واژگونی بوده که ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده بوده است و به همین دلیل از زائران خواهش مندیم در طول مسیر در موکب‌ها استراحت کافی داشته باشند.

حیدری بر اجتناب از سرعت و سبقت غیرمجاز در مسیر هم تاکید کرد و افزود: محورهای استان بسیار شلوغ است و بیش‌تر خودروها با حداکثر سرنشین تردد می‌کنند و هرگونه حرکت مخاطره‌آمیز می‌تواند فاجعه‌ای را رقم بزند.

او از برخورد شدید و بدون اغماض پلیس با رانندگان متخلف خبر داد وافزود: با هرگونه حرکات مخاطره‌آمیز به شدت برخورد و خودروی رانندگان متخلف توقیف می‌شود. این مسئله در مورد خودروهای عمومی مخصوصا اتوبوس‌ها شدت بیشتری خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.