| کد خبر: 176491 |

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر خبر داد:

◄ پخش آنلاین سخنرانی‌های همایش بین‌المللیICOPMAS ۲۰۱۸

اتاق فکر جهت ارتقای دانش مهندسی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی کشور ایجاد شد.

تین نیوز

مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر، سازمان بنادرودریانوردی گفت: کلیه سخنرانی‌های مهم و کلیدی و هم‌چنین ارائه مقالات پذیرفته شده در سیزدهمین همایش بین المللی دو سالانه سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی (ICOPMAS) ، به صورت زنده و برخط ( آنلاین) از طریق اینترنت برای مخاطبان پخش می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  سازمان بنادرودریانوردی، حمید خلیلی با اعلام این خبر افزود: در راستای امکان مشارکت بیش‌تر متخصصان و دانشجویان در همایش ICOPMAS ۲۰۱۸، سخنرانی ها و مقالات برگزیده شده، بدون محدودیت مکانی و به صورت زنده و آنلاین در اینترنت برای مخاطبین پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از اهداف اصلی برگزاری همایش فوق می‌توان به فراهم کردن بستر لازم جهت تبادل آخرین دستاوردها، تجربیات و نوآوری‌های علمی و اجرایی، ایجاد اتاق فکری جهت ارتقای دانش مهندسی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی کشور و ارائه توانمندی‌های غیرقابل انکار متخصصان کشور در عرصه بین‌الملل اشاره کرد. 

بر اساس این گزارش، همایش بین‌المللی دوسالانه سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی (ICOPMAS) با  ۲۸ سال سابقه به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای تخصصی منطقه،  در دو  بعد ملی و بین‌المللی مطرح است.  

به گزارش سازمان بنادرودریانوردی، مباحث ارائه شده در این همایش از سوی چهره‌های علمی-پژوهشی، اساتید دانشگاهی، دانش‌پژوهان و متخصصان کشور جمهوری اسلامی ایران و جامعه بین‌الملل از برد فراگیر جهانی برخوردار است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.