| کد خبر: 176479 |

◄ آیا شهرداران بازنشسته کلان شهرها به کارشان ادامه می‌دهند؟

درحالی‌که همه کارشناسان در انتظار رفتن محمدعلی افشانی از شهرداری تهران و معرفی شهردار جدید پایتخت هستند. مجلس در اقدامی عجیب بدون فوریت مستثنا شدن شهرداران کلان‌شهرها از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را با فوریت در دستور کار خود قرارداد.

تین نیوز

درحالی‌که همه کارشناسان در انتظار رفتن محمدعلی افشانی از شهرداری تهران و معرفی شهردار جدید پایتخت هستند. مجلس در اقدامی عجیب   بدون فوریت مستثنا شدن شهرداران کلان‌شهرها از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را با فوریت در دستور کار خود قرارداد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، با انتشار تصویری از برنامه هفته آینده مجلس که در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده، به‌رغم اینکه یک‌فوریت استفساریه مستثنا کردن شهردار تهران در مجلس رأی نیاورد، در اقدامی بی‌سابقه بررسی این طرح در دستور کمیسیون اجتماعی مجلس قرارگرفته است.

گفته می‌شود در کمیسیون می‌خواهند شهردار تهران را به شهردار کلان‌شهرها تغییر بدهند و با ۵۰ امضا، فوریت طرح اصلاح‌شده را در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دهند.

طرح منع به‌کارگیری افراد بازنشسته در سمت‌های دولتی با تصویب در مجلس باعث ایجاد امیدواری در بین جوانان برای ارتقا درجه در سمت‌های دولتی شد.

متأسفانه در سال‌های اخیر بسیاری از مدیران دولتی باوجود بازنشستگی حاضر به ترک پست خود نیستند و این مسئله باعث شده تا نوعی بی‌تفاوتی در بین مدیران جوان دولتی رخ بدهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.