| کد خبر: 176462 |

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد:

◄ ترافیک سنگین در محور کرج -تهران

ترافیک گازهای گلخانه ای گرمای جهانی تغییرات جوی

تین نیوز

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: در محور تهران - کرج محدوده پل کلارک و پل فردیس در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین و در برخی مقاطع سنگین هستیم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایسنا، سرهنگ رحمانی در تشریح آخرین وضعیت مسیر بازگشت زائرین اربعین حسینی گفت: در حال حاضر محور مهران به ایلام از محدوده صالح آباد از ساعت 14 امروز به سمت ایلام یک طرفه شده است که این اقدام برای تسهیل در بازگشت زائرین اربعین حسینی بوده است.

وی افزود: محور ایلام - ‌ملک‌شاهی به مهران به عنوان محور جایگزین انتخاب شده است.  

رحمانی ادامه داد: در حال حاضر در اغلب محورهای خراسان جنوبی و کرمانشاه شاهد بارش باران هستیم و همچنین در محور گناباد خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

وی با اشاره به اینکه ترافیک در هر دو مسیر ایلام به مهران و مهران به ایلام پرحجم است افزود: در مقاطعی بار برگشت در محور ایلام به مهران نیمه سنگین است. همچنین وضعیت ترافیکی پرحجم در استان کرمانشاه محور حمیل به اسلام آباد مشاهده می‌شود و در استان خوزستان محور چذابه به بستان ترافیک پرحجم دارد.

وی تاکید کرد:در محور تهران - کرج محدوده پل کلارک و پل فردیس نیز در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین و در برخی مقاطع سنگین هستیم.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خطاب به همه رانندگان توصیه کرد: در استان‌هایی که سطح محورهای آنها لغزنده است علاوه بر کاهش سرعت وسیله نقلیه فاصله طولی مطمئن با خودروی جلویی را رعایت کنند. همچنین همه زائران اربعین حسینی در صورت بروز خستگی و خواب آلودگی از رانندگی جدا خودداری کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.