| کد خبر: 176400 |

◄ اربعین جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود

با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان‌های شمالی و تعطیلی آخر هفته سرهنگ علیرضا قدمی، فرمانده پلیس‌راه مازندران از یک‌طرفه شدن جاده کندوان در روز اربعین خبرداد.

تین نیوز

با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان‌های شمالی و تعطیلی آخر هفته سرهنگ علیرضا قدمی، فرمانده پلیس‌راه مازندران از یک‌طرفه شدن جاده کندوان در روز اربعین خبرداد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ قدمی افزود: با توجه به تعطیلی روز سه‌شنبه به مناسبت فرارسید اربعین امام حسین (ع) و مجاورت با تعطیلی روزهای آخر هفته، پلیس‌راهور پیش‌بینی می‌کند که تردد و بار ترافیکی محورهای مازندران در این ایام سنگین شود و به همین خاطر محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا گذاشته می‌شود.

او زمان آغاز اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران منتهی به پایتخت را از ساعت 12 ظهر امروز اعلام کرد و گفت که این محدودیت‌ها تا ساعت 6 صبح شنبه 12 آبان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ قدمی با اعلام این‌که در این مدت تردد تمامی موتورسیکلت‌ها به‌استثنای نیروهای امدادی و انتظامی از محورهای هراز و کندوان ممنوع است، محدودیت‌های ترافیکی حاکم بر جاده‌های مازندران را تا صبح شنبه به شرح زیر اعلام کرد:

جاده کندوان:

- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع است.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه 11 آبان از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

جاده هراز

- تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع است.

- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 الی 24 روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفتم و نهم آبان و هم‌چنین از ساعت 8 الی 24 روزهای دوشنبه هشتم، پنجشنبه دهم و جمعه یازدهم آبان از محور هراز ممنوع است.

براساس گزارش پلیس‌راه استان مازندران هم‌اکنون تردد در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به استان‌های هم‌جوار پرحجم و روان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.