| کد خبر: 176356 |

◄ کاهش 50درصدی تلفات رانندگی در ایام اربعین

تلفات رانندگی در ایام اربعین امسال تاکنون 50درصد نسبت به سال قبل کمتر شده است. سردار ایوب سلیمانی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با اعلام این خبر گفت: در مسیر رفت توانستیم با تلاش‌های جهادی همکاران بیش از ۶۷ درصد تصادفات جاده‌ای و بیش از ۵۰ درصد تلفات را کاهش دهیم، همین روند را در مسیر برگشت خواهیم داشت امیدوار هستیم که کم حادثه‌ترین و راحت‌ترین سفر را در برگشت هم فراهم کنیم.

تین نیوز

تلفات رانندگی در ایام اربعین امسال تاکنون 50درصد نسبت به سال قبل کمتر شده است. سردار ایوب سلیمانی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با اعلام این خبر گفت: در مسیر رفت توانستیم با تلاش‌های جهادی همکاران بیش از ۶۷  درصد تصادفات جاده‌ای و بیش از ۵۰ درصد تلفات را کاهش دهیم، همین روند را در مسیر برگشت خواهیم داشت امیدوار هستیم که کم حادثه‌ترین و راحت‌ترین سفر را در برگشت هم فراهم کنیم.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر،  سردار سلیمانی در مرز مهران اظهار داشت: مسیر برگشت زائران یک ویژگی خاصی دارد چراکه در رفت زائران در یک دوره زمانی طولانی‌تری مشرف می‌شوند ولی در مسیر برگشت در چند روز باید آن فشردگی را تحمل‌کنیم.

او ادامه داد: لذا با حجم بسیار سنگینی در مبادی ورودی و به‌خصوص در جاده‌های منتهی به مرکز کشور مواجه هستیم. ما در خود استان ایلام، کرمانشاه، همدان و استان‌های که به مقصد نزدیک‌تر می‌شود پلیس‌راهور را درحال آماده‌باش قراردادیم.

سردار سلیمانی تصریح کرد: از استان‌های دیگر نیز کمک گرفته‌شده و زمینه را فراهم کردیم که در مهران بدون توقف با کمترین مشکلات زائرین عبور کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.