| کد خبر: 176310 |

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:

◄ پیگیر راه اندازی و بکارگیری سامانه «ایکس ری» در گمرک بیله سوار هستیم

ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان اردبیل در محل سالن جلسات مدیریت بانک کشاورزی این استان برگزار شد .

تین نیوز

در این جلسه، مظفری با اشاره به سفر اخیر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی و قول وی مبنی بر مجهز شدن گمرک بیله‌سوار به سامانه ایکس ری افزود: در صورت راه‌اندازی و به‌کارگیری این سامانه، علاوه بر کنترل دقیق در مبادی ورودی و خروجی کشور، از ورود کالای قاچاق و ممنوعه و خروج کالاهای فاقد مجوز جلوگیری خواهد شد.

​به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی اردبیل، حسن محمدی، رئیس شورای هماهنگی مدیران استانی افزود: به‌منظور ساماندهی گزارش‌های هفتگی مربوط به نشست‌های مشترک با تشکل‌های بخش خصوصی، فعالان اقتصادی، ملاقات‌های مردمی و نیز چالش‌های مهم و بنیادی اقتصادی لازم است تا اعضای شورا گزارش‌های مذکور را در فرمت و قالب درخواستی از سوی وزارت متبوع تهیه و تکمیل و در موعد مقرر به این اداره‌کل ارسال کنند.

هاشم مظفری، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل، ادامه داد: در صورت اصلاح اساسنامه سازمان اموال تملیکی، دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند اموال تملیکی اسقاطی خود را در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قرار بدهند تا از طریق مزایده بفروش برسند.

 وی به راه‌اندازی طرح جامع مالیاتی، سامانه پرداخت الکترونیکی مالیات، اجرای عدالت مالیاتی جهت رضایت شهروندان و هم استانی‌ها، تعیین مالیات براساس دفاتر و تشریح اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی و دستورالعمل استفاده از آن تاکید کرد.

مظفری تصریح کرد: باهدف تسهیل، تسریع و شفاف‌سازی در انجام فرآیندهای منتهی به اخذ مجوزهای کسب‌وکار و ایجاد اعتماد بین حاکمیت و صاحبان سرمایه، در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی سامانه دادور توسط معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی خواهیم بود.

 نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان از تلاش‌های مدیریت بانک کشاورزی استان در جهت اعطای بیش‌ترین تسهیلات پایدار روستایی در استان، به‌ویژه در مناطق محروم تقدیر و تشکر کرد و گفت: این بانک توانسته است با عقد قرارداد و پرداخت اعتبار ابلاغی مرحله اول این تسهیلات به مبلغ 1500 میلیارد ریال جزو 10 استان برتر کشور باشد.

 خاطرنشان می‌شود: در پایان این جلسه لوح تقدیر از طرف قدمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی توسط مظفری به اعضای شورا اعطا شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.