| کد خبر: 176294 |

◄ بهبود خدمت‌رسانی راهداری قزوین با خرید هشت کامیون قدرتمند

با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان قزوین و به‌دلیل توانایی‌های بالای کامیون‌های ولوو FMX، راهداری این استان برای ارتقای سطح خدمات در استان به هشت دستگاه از این کامیون‌های قدرتمند مجهز شد.

تین نیوز

با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی استان قزوین و به‌دلیل توانایی‌های بالای کامیون‌های ولوو FMX، راهداری این استان برای ارتقای سطح خدمات در استان به هشت دستگاه از این کامیون‌های قدرتمند مجهز شد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از دنیای اقتصاد، افشین پیرنون، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: اکنون اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان قزوین مجموعاً دارای ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات بوده که از این تعداد ۱۰۹ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، ۹۹ دستگاه نیمه سنگین و ۷۲ دستگاه سبک است.

پیرنون اظهارکرد: تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌ها بخش مهمی از فعالیت‌های حوزه راهداری است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

او گفت: با اضافه شدن این هشت دستگاه کامیون جدید به ناوگان راهداری استان، میانگین عمر ناوگان نیمه سنگین ۲ سال کاهش یافت و از ۲۱ به ۱۹ سال رسید.

پیرنون درخصوص تعداد ماشین‌آلات خریداری‌شده طی یک سال گذشته اظهارکرد: اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان قزوین طی یک سال گذشته اقدام به خرید هشت دستگاه کامیون ولوو FMX، ده دستگاه تویوتا هایلوکس و چهار دستگاه گریدر کرده است.

او افزود: ۸ دستگاه ماشین‌آلات خریداری‌شده مجهز به نمک‌پاش و تیغه برف‌روب خواهند شد و در محورهای آزادراه قزوین-زنجان، آزادراه قزوین-رشت، محورهای الموت و طالقان مشغول فعالیت می‌شوند و امیدواریم کیفیت خدمات‌رسانی در فصل زمستان در محورهای مذکور با اضافه شدن این امکانات بهبود یابد و رضایت هم‌وطنان عزیز محقق شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.