| کد خبر: 176279 |

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه در مجلس:

◄ احمدی لاشکی، موافق وزیر پیشنهادی: اسلامی شخصی پیش‌رو در شفاف‌سازی است

نماینده مردم نوشهر، در جریان بررسی صلاحیت وزیر راه و شهرسازی، محمد اسلامی را وزیری پیش‌رو در شفاف‌سازی دانست و گفت: وزارتخانه بزرگ راه و شهرسازی، دیگر بیش از این تاب سرپرستی ندارد؛ انشاالله هر چه زودتر باید تعیین تکلیف شود.

تین نیوز

نماینده مردم نوشهر، در جریان بررسی صلاحیت وزیر راه و شهرسازی، محمد اسلامی را وزیری پیش‌رو در شفاف‌سازی دانست و گفت: وزارتخانه بزرگ راه و شهرسازی، دیگر بیش از این تاب سرپرستی ندارد؛ انشاالله هر چه زودتر باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، قاسم احمدی‌لاشکی در این جلسه که هم اکنون در صحن علنی مجلس در حال برگزاری است به عنوان نماینده موافق بیان کرد: امروز برای وزارتخانه بزرگی که 17 معاون و بیش از 65‌هزار نفر پرسنل دارد قرار است تصمیم‌گیری کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: سازمان بنادر، حوزه صنعت‌هوایی، مسکن، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای؛ هر کدام برای خودشان وزارتخانه‌ای هستند که کلی دغدغه در آن وجود دارد.

 احمدی با اظهار این‌که فراکسیون امید به آقای اسلامی نامه داده که آیا قصد استفاده از بانوان را دارید و آقای سلامی گفته‌اند که سیاست ما شایسته‌سالاری است و قطعا در این رابطه از بانوان متعهد و متخصص هم استفاده خواهیم کرد، گفت: من تا کنون ندیده‌ام در بحث شفاف‌سازی در این رابطه گزینه پیشنهادی وزارت بیاید حتی آدرس محل سکونت خود را هم بنویسد.

قاسم احمدی لاشکی موافق گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی خطاب به نمایندگان مخالف ادامه داد: به سقوط هواپیمای ایران 140 اشاره می‌کنید؛ آیا به موضوع ساخت پهپاد در ایران نیز اشاره می‌کنید؟

او با بیان این‌که آقای اسلامی در حوزه‌های مختلف برنامه دارد، اظهار داشت: آقای نیکزاد در حوزه مسکن بیش‌تر توجه داشتند و آقای آخوندی به مسکن اعتقادی نداشت و در بخش راه بیش‌تر فعالیت کردند؛ اما آقای اسلامی در بخش مسکن و راه برنامه دارد.

احمدی با بیان این که  ایشان به مسائل فنی و تخصصی بسیار آشنا است، بیان کرد: امیدوارم برای هر 4 وزیر آن‌چه موجب آرامش می‌شود، همان شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.