| کد خبر: 176278 |

بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه در مجلس:

◄ نجفی: برنامه‌های اسلامی آرمانی است

حرف‌های اسلامی ما را یاد برخی اظهارات و دولتمردان سابق می اندازد؛ با کدام شاخص گفته‌اید در یک‌سال در استانداری مازندران به اندازه 15 سال کار کرده‌اید؟ با کدام منابع اعلام کرده‌اید مشکلات راه را سریعا حل می‌کنید؟

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علی نجفی نماینده بابل در نطق مخالف خود برای وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: رویکرد محمد اسلامی «غیرواقعی» و متاثر از «محیط غیر سیویل» است.

وی با بیان این‌که برنامه آرمانی و شعاری را تقدیم مجلس کرده‌اید در حالی که مهندس هستید و لازم بود با عدد و رقم با مردم صحبت کنید، گفت: رویکرد اسلامی غیرواقعی است و مبتنی بر واقیت‌های جامعه نیست.

وی ادامه داد: حرف‌های او ما را یاد برخی اظهارات و دولتمردان سایق می‌اندازد؛ با کدام شاخص گفته‌اید در یک‌سال در استانداری مازندران به‌اندازه 15 سال کار کرده‌اید؟ با کدام منابع اعلام کرده‌اید مشکلات راه را سریعا حل می‌کنید؟ از دیگر رویکردهای شما ضعف در مدیریت است، شما فضای ناامن و بی‌ثباتی را برای مدیران استان مازندران به وجود آوردید و اگر این‌گونه رفتارها به بدنه مجموعه عظیم وزارت راه و شهرسازی برسد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

وی ادامه داد:حدود سه‌دهه در حوزه فنی-‌مهندسی مسولیت داشتید و میلیاردها تومان پول خرج کردید اما آیا یکی از این هواپیماهای شرکت شاهین‌شهر اصفهان که قرار بود تولید شود آیا در فضای ایران پرواز می‌کند؟

نجفی در پایان گفت: در استانداری مازندران به‌جای کلی‌گویی دستاوری داشته‌اید؟ برای دامپروری و گردشگری استان چه کردید حتی یک روز سابقه کار در وزارت راه ندارید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.