| کد خبر: 176276 |

بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی راه و شهرسازی در مجلس

◄ پورمختار، موافق وزیر پیشنهادی: مجلس با هیچ‌کس عهد اخوت نبسته است

مجلس با هیچ‌کس عهد اخوت نبسته است و براساس برنامه‌های وزیران اقدام به رای دادن خواهد کرد و اگر نیاز باشد اقدام به استیضاح خواهد کرد.

تین نیوز

محمدعلی پورمختار به عنوان نماینده موافق در بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی راه و شهرسازی که هم اکنون در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است، عنوان کرد: اعتقاد دارم در این شرایط حساس و برهه‌ای از زمان که دشمن خونی ما شیطان بزرگ برای اعمال تحریم‌های بیش‌تر دارد آماده می‌شود نیاز است که ما هم با همراهی و همدلی و با در نظر گرفتن شرایط موجود با رای مثبت خود بتوانیم به دولت محترم کمک کنیم.

به گزارش تین‌نیوز، وی در ادامه عنوان کرد: مجلس با هیچ‌کس عهد اخوت نبسته است و بر اساس برنامه‌های وزیران اقدام به رای دادن خواهد کرد و اگر نیاز باشد اقدام به استیضاح خواهد کرد.

وی با بیان این‌که آقای اسلامی باید بحث مبارزه با فساد را در دستور کار خود قرار بدهد عنوان کرد: به کار گرفتن نیروی متعهد و متخصص از اهم موارد است که در این رابطه با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستیم و اصلاح امور در دستور کار ایشان است.

پورمختار با اشاره به این‌که اسلامی بیش از 36 سال در مسئولیت‌های مختلف مسئولیت داشته‌ است، گفت: این موضوع باعث خواهد شد تا ایشان اشراف کامل به حوزه وزرات راه و شهرسازی داشته باشند.

این نماینده موافق با اظهار این‌که ایشان در بخش‌های مختلف از جمله حمل‌و‌نقل، دریا، مسکن و غیره آگاهی و تسلط کافی دارد، اظهار داشت: نگاه به سوابق کاری ایشان بر این موضوع صحه می‌گذارد.

او با اشاره به این‌که عدالت‌محوری در برنامه‌های ایشان است، گفت:  توجه به مسکن یکی از برنامه‌های آقای اسلامی است، مسکن مهر مسکن مزخرفی نیست و نیاز بسیاری از مردم را برآورده کرده است.

وی برنامه اسلامی در خصوص بافت فرسوده را مهم دانست و گفت: ایشان قول داده توجه به بافت‌های فرسوده که امروز یکی از آسیب‌های جدی در شهرها و روستا است اجرایی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.