| کد خبر: 176275 |

بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی در مجلس

◄ رضایی، موافق وزیر پیشنهادی: اسلامی اشراف کامل بر حوزه راه و شهرسازی دارد

ما اسلامی را به‌عنوان فردی که اهل تعامل با مجلس است و نظرات کمیسیون‌ها را مدنظر قرار می‌دهد رأی مثبت می‌دهیم. بحث شایسته‌سالاری در این وزارتخانه مهم است و توقع داریم ایشان در پست‌های مدیریتی از مدیران شایسته و نه اتوبوسی استفاده کند.

تین نیوز

محمدرضا رضایی کوچی در نطق موافق خود در جلسه بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و شهرسازی گفت: می‌خواهیم درباره وزارتخانه‌ای که نقش مهمی در عمران و آبادانی کشور دارد صحبت کنیم. این وزارتخانه 17 معاون دارد که هر کدام به تنهایی معادل یک وزیر هستند بنابراین حوزه فوق‌العاده سنگین و بزرگ است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز؛ او با بیان این‌که آقای اسلامی یک نیروی انقلابی و جهادی است و در هر مسئولیتی که بوده موفق عمل کرده است، گفت: وی یک آقازاده نیست و یا این‌که از یک جریان سیاسی باشد؛ به عنوان یک کارشناس به مجلس معرفی شده است و لازم است که دانش، کار و توانایی و تعهد داشته باشد.

رضایی‌کوچی بابیان این‌که در بحث دانش آقای اسلامی فوق‌لیسانس راه و ساختمان از دانشگاهی معتبر را داراست ادامه داد: وی در بحث توانایی، توانایی انجام مسئولیت‌های مهم را دارد و در اقصی نقاط  کشور مسئولیت داشته است و به همه نقاط  کشور آشنایی دارد.

وی با تشریح مسئولیت‌های سابق محمد اسلامی، ادامه داد: ایشان در همه حوزه‌ها کار کرده‌اند و همه جا پرونده خوبی از خود جای گذاشتند.

او با اعلام این‌که پیش‌تر نمایندگان کمیسیون عمران نظرات خود را  در جلسه مشترک با وی مطرح کردند؛ گفت: ایشان با اشراف کامل بر نظرات، مسائل این وزارتخانه را مطرح کردند.

رضایی گفت: ما  اسلامی را به‌عنوان فردی که اهل تعامل با مجلس است و نظرات کمیسیون‌ها را مدنظر قرار می‌دهد رأی مثبت می‌دهیم. بحث شایسته‌سالاری در این وزارتخانه مهم است و توقع داریم ایشان در پست‌های مدیریتی از مدیران شایسته و نه اتوبوسی استفاده کند.

رضایی درعین‌حال ادامه داد: آقای اسلامی اعتقاد دارد نباید نیروها را اتوبوسی وارد وزارتخانه کنیم. امیدواریم در انتخاب مدیران شاهد این رویکرد باشیم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: نزدیک 20 میلیون نفر در بافت‌های فرسوده زندگی می‌کنند و طبق برنامه باید سالی یک‌میلیون واحد مسکونی تولید می‌شد اما امروز 400 هزار واحد تولید می‌کنیم و نیازهای قبلی مانده است و نیازهای جدید دارد اضافه می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.