| کد خبر: 176270 |

◄ تمهیدات پلیس راهور برای بازگشت زائران اربعین

جاده مهران-ایلام یک‌طرفه می‌شود. سردار تقی مهری، رئیس پلیس‌راهور کشور با اعلام این خبر گفت: نیروهای پلیس‌راهور برای بازگشت زائران اربعین در آمادگی کامل هستند.

تین نیوز

جاده مهران-ایلام یک‌طرفه می‌شود. سردار تقی مهری، رئیس پلیس‌راهور کشور با اعلام این خبر گفت: نیروهای پلیس‌راهور برای بازگشت زائران اربعین در آمادگی کامل هستند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، سردار مهری با اشاره به تمهیدات پلیس‌راهور در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان و کرمانشاه گفت: زائران در زمان خستگی و خواب‌آلودگی به‌هیچ‌وجه رانندگی نکنند و حتماً در موکب‌های مسیر استراحت کرده و در زمان توقف، خودرو را در محل مناسب پارک کنند.

رئیس پلیس‌راهور ناجا با اشاره به‌پیش بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی‌بر بارش باران در روزهای آتی در مرزهای غربی کشور، ادامه داد: توصیه می‌کنیم زائران در زمان بازگشت با توجه به لغزندگی معابر حتماً با سرعت مطمئنه تردد کنند.

او درخصوص تصادفات اربعین امسال گفت: برابر آمارها تصادفات فوتی و جرحی از ابتدای آبان‌ماه تاکنون کاهش داشته است.

رئیس پلیس‌راهور ناجا به افزایش تردد خودروها و اتوبوس‌ها به مرز مهران در اربعین امسال اشاره کرد و گفت: تردد وسایل نقلیه به مرز مهران نسبت به ماه صفر سال گذشته حدود ۱۱ درصد افزایش داشته است.

او با اشاره به افزایش بار بازگشت زائران در جاده‌ها گفت: به جهت تسهیل ترددها این محور و جاده ایلام به ملک شاهی، مهران یک‌طرفه خواهد شد که زمان دقیق اعمال این محدودیت‌ها متعاقباً اعلام می‌شود.

رئیس پلیس‌راهور ناجا درخصوص جابه‌جایی زائران از مرز مهران نیز گفت: اتوبوس‌های درون‌شهری در این خصوص درنظر گرفته‌شده‌اند تا زائرانی را که قصد دارند به پایانه برکت بروند منتقل کنند؛ از سوی دیگر تمهیداتی نیز برای انتقال زائرانی که خودروهای خود را در پارکینگ اربعین پارک کرده‌اند، اندیشیده شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.