| کد خبر: 176237 |

◄ رقابت در بخش دریایی ناسالم است

رئیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته رقابت در حمل و نقل دریایی را ناسالم عنوان کرد و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به آن واکنش نشان داد.

تین نیوز

رئیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته رقابت در حمل و نقل دریایی را ناسالم عنوان کرد و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به آن واکنش نشان داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، مسعود پل‌مه در نشست فعالان اقتصادی با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در اتاق بازرگانی گفت: بخش خصوصی حضور چندانی در حمل و نقل دریایی ندارد و سازمان ها با اقداماتی مختلف از جمله، مدیریت، نظارت و همچنین شرکت داری، به نوعی یک رقابت ناسالم را برای خود رقم زده اند.

 البته این سخنان رئیس انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته با واکنش محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی روبرو شد و گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در طول چند سال اخیر همواره از سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی در بنادر جنوبی و شمال کشور حمایت کرده و حتی در سالیان اخیر چند قرارداد واگذاری برخی امور به بخش خصوصی در بنادر کشور به امضا رسیده است.

فاطمه مقیمی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران نیز در این نشست گفت: موقعیت جغرافیایی کشورمان ایجاب می کند که درآمد حمل و نقل و ترانزیت بتواند جایگزین بخشی از درآمدهای نفتی شود.

او بخش حمل و نقل را از زیرساخت های لازم توسعه اقتصادی هر کشور بیان کرد و گفت: هنوز نتوانسته ایم از فرصت هایی که در زمینه حمل و نقل وجود دارد، به نفع اقتصاد کشور استفاده کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.