| کد خبر: 176235 |

کشف 110 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۱۱۰ هزار لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق در بازرسی از ۴ دستگاه تریلی خبر داد.

تین نیوز

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۱۱۰ هزار لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق در بازرسی از ۴ دستگاه تریلی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: طرح ظفر با هدف مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی طی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان تشدید شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا ساعت 14:20 دقیقه ظهر روز گذشته یکی از تیم های مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان کنارک هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور جاسک –کنارک به 2 دستگاه تریلی تانکر دار که از بندرعباس به مقصد چابهار در حرکت بودند مشکوک و در بازرسی از آنها 64 هزار و 400 لیتر بنزین قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل کشف کردند.

قنبری تصریح کرد: در همین راستا ماموران ایستگاه بازرسی شهرستان سراوان نیز در بازرسی از 2 دستگاه تریلی تانکر دار 50 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند که خودروهای آن‌ها توقیف و افراد متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

او با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی، خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.