| کد خبر: 176230 |

◄ جای خالی اداره شورایی تشکل‌های صنفی حمل‌ونقلی

امید است مسئولان و متولیان صنف به این مهم پی ببرند که مدیریت واحد و شورای صنفی چه محسناتی دارد و دست از یک‌دندگی بردارند و این صنف را بیشتر از این به بیراهه نبرند.

تین نیوز

یک فعال بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا پیشنهاد داد سیستم یکپارچه‌ای برای اطلاع رانندگان از سیاست‌گذاری‌های صنفی بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ای تشکیل شود تا رانندگان حداقل هفته‌ای یک‌بار از این سیاست‌ها مطلع شوند.

به گزارش تین‌نیوز، سید دلاور موسوی در کانال تلگرامی خود با بیان این مطلب، نوشت: پیشنهاد می‌شود اداره این سیستم نیز توسط شورای صنفی سیاست‌گذاری حمل‌و‌نقل انجام شود، شورایی صنفی که مدیریت واقعی این صنف را در دست گرفته و فکر و طرح‌های جدید به این جامعه تزریق کند و از صفر تا صد تمام اتفاقات حمل‌و‌نقل جاده‌ای را با توجه به پشتیبانی رانندگان بپذیرد.

وی با تاکید بر این‌که جای این شورا در صنف حمل‌و‌نقل جاده‌ای خالی است، افزود: به‌خاطر عدم وجود چنین شورای صنفی با اختیارات و پشتیبانی‌های یادشده ضربات جبران ناپذیری در سال‌های گذشته به پیکر حمل‌و‌نقل وارد کرده است.

این راننده خودمالک تاکید کرد: امید است مسئولان و متولیان صنف به این مهم پی ببرند که مدیریت واحد و شورای صنفی چه محسناتی دارد و دست از یک‌دندگی بردارند و این صنف را بیشتر از این به بیراهه نبرند.

وی با اشاره به موافقت وزارت راه با اجرای طرح تن-کیلومتر و جای خالی چنین شورای سیاست‌گذاری که مورد پشتیبانی رانندگان باشد، اظهار کرد: پیشنهاد محاسبه کرایه حمل بر اساس قاعده تن بر کیلومتر که آرزوی دیرینه هر کامیونداری بوده و هست بالاخره مورد موافقت وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز، موسوی خاطرنشان کرد: در این زمینه کارگروه پیگیری مشکلات این صنف تشکیل شد و عنان کار به دست مدیران صنف قرار گرفت اما ضعف مدیریت تاجایی پیش رفت که طراحان اصلی و کار بلد پشت در ماندند!

به گفته این راننده کامیون، کارگروه بدون بدون مشورت و ارتباط با بدنه اصلی صنف و بدون ارایه گزارش عملکرد به صاحبان اصلی صنف و ارتباط با نخبگان و زحمتکشان و سرمایه‌گذاران واقعی صنف تشکیل شد.

موسوی با طرح این پرسش از مسئولان صنفی که چرا بیمه تکمیلی هنوز تعیین تکلیف نشده و اصولا موضوع بیمه تکمیلی از کجا آمد و چه کسانی پشت پرده این طرح مشکوک و ناکارآمد هستند، تاکید کرد: جای این شورای سیاست‌گذاری خالی نیست؟

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یوسف منتظری 0 0

    با سلام .

    تشکر و قدردانی می کنیم از جناب موسوی که الحق و النصاف به نکات کلیدی و دقیقی در مورد رفع مشکلات مدیریتی صنف حمل و نقل کالا اشاره فرمودند .

  • حسن جاوید 0 0

    لطفاً نظارت بر کار حمل و نقل باشد شرکت های باربری نتوانند تخلف کنند تشکر