| کد خبر: 176219 |

◄ حمایت هفت انجمن‌ حمل‌ونقل بین‌المللی از وزیر پیشنهادی راه

دبیرخانه مشترک انجمن‌های حمل نقل بین‌المللی از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حمایت کرد.

تین نیوز

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران ، دبیرخانه مشترک انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران متشکل از انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی خراسان‌رضوی، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی شمال‌غرب کشور، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی آذربایجان‌غربی، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی گلستان، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی اردبیل، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی سیستان و بلوچستان طی نامه‌ای به رئیس مجلس حمایت و پشتیبانی خود را از محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام کردند.

متن نامه به شرح ذیل است:

به نام خدا

جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با عرض سلام و احترام،

در طی سالیان اخیر رویکرد مجلس و دولت حمایت و توسعه حضور بخش خصوصی، در عرصه اقتصاد کشور بوده است. تصویب سند تاریخی برجام و هم‌چنین تاکیدات حضرت‌عالی بر استفاده از نظرات بخش خصوصی بیش از هر تصمیم‌گیری مهمی، هر دو زمینه امیدبخشی برای فعالان حمل‌ونقل بین‌المللی کشور می‌باشد.

نهادهای بخش خصوصی و تشکل‌های صنفی به لطف چنین نگاهی امکان رشد و حضور موثر در نظام تصمیم‌گیری کشور را پیدا کرده‌اند. امروز در آستانه انتخاب و رای اعتماد مجلس به وزیر جدید راه و شهرسازی جناب آقای مهندس محمد اسلامی، امید فعالین حمل‌ونقل کشور آن است که باز هم، همان منش و نگاه، تداوم و توسعه یابد. به همین جهت با توجه به اهمیت، گستردگی و نقش وزارت راه و شهرسازی در توسعه پایدار کشور، فعالین حمل‌ونقل کشور امید دارند انتخاب مجلس نیز همان گزینه پیشنهادی دولت و فعالین بخش حمل‌ونقل کشور باشد.

جناب آقای مهندس محمد اسلامی که از تجربه بالای مدیریتی در سطوح عالی برخوردار هستند با حضور بیش از یک دهه فعالیت و همکاری با تشکل‌های تخصصی و بنگاههای اقتصادی به عنوان گزینه اصلح بخش حمل‌ونقل بین‌المللی کشور نیز پیشنهاد می‌گردند. لذا انتخاب و رأی قاطع نمایندگان محترم مجلس به ایشان که به عنوان فردی کلان نگر، با نشاط و با انگیزه و دارای تحصیلات مرتبط، می‌باشند، زمینه ساز رفع موانع و مشکلات بخش حمل‌ونقل بین‌المللی کشور و امیدواری بیش از گذشته برای تشکل‌های صنفی خواهد بود.

لذا انجمن‌ صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی خراسان رضوی، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی شمال غرب کشور، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی آذربایجان غربی، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی سیستان و بلوچستان، انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی گلستان و انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی اردبیل، انتظار حمایت و پشتیبانی آحاد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از ایشان درخواست داریم.  باشد تا در فرصتی مناسب، حل‌وفصل دغدغه‌ها و نگرانی‌های صنفی فعالیت‌های بخش حمل‌ونقل بین‌المللی کشور را بعد از رأی اعتماد نمایندگان، بدون وقفه از ایشان درخواست نماییم.

مراتب قدردانی، از توجه حضرت‌عالی به درخواست فعالین صنف حمل‌ونقل بین‌المللی کشور را پذیرا باشید.

دبیرخانه مشترک انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران

نامه به لاریجانی

نامه 2

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.