| کد خبر: 176203 |

◄ آماده‌باش کامل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تایباد

​ رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تایباد از آماده‌باش کامل پرسنل، تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری در فصل سرما خبر داد.

تین نیوز

​ رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: شهرستان تایباد با داشتن 650 کیلومتر راه اصلی، فرعی، مرزی و روستایی و برخورداری از 98درصد راه آسفالته به دلیل هم‌مرز بودن با کشور افغانستان در مرز دوغارون از اهمیت بالایی در مبادلات کالا برخوردار است و محور‌های مواصلاتی این شهرستان روزانه شاهد تردد تعداد بی‌شماری وسائط نقلیه ترانزیتی و مسافری بین‌المللی است و این امر آمادگی شبانه‌روزی راهداران را می‌طلبد تا مسافران بدون هیچ مشکلی در تمام فصول از این محورها تردد کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، علی‌اصغر کرباسی در ارتباط با بودجه و هزینه‌های بالای طرح راهداری زمستانی افزود: باوجود کمبود اعتبارات، هزینه کرد صحیح اعتبارات راهداری ضروری بوده و باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی اجرایی صورت گیرد که از کلیه امکانات موجود حوزه راهداری بهترین استفاده حاصل شود.

 وی ادامه داد: 25 نفر از پرسنل این اداره با 17 دستگاه ماشین‌آلات راهداری به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمتگزاری به مردم شریف جهت ترددی آسان در جاده‌های شهرستان تایباد هستند.

علی‌اصغر کرباسی در تشریح وظایف راهداری زمستانی گفت: این اداره با تهیه و تجهیز راهدارخانه‌ها به 500 تن شن و نمک از آمادگی لازم در جهت باز نگه‌داشتن راه‌های اصلی حتی در زمان بارش برف سنگین و در مرحله بعد بازگشایی راه‌های فرعی و روستایی، در طرح راهداری زمستانی برخوردار است.

وی در تشریح عملیات راهداری زمستانی گفت: عملیات دریواسیون پل‌ها، پاک‌سازی قنوها، برفروبی و بازگشایی محورها و همچنین استفاده از توان و ماشین‌آلات بخش خصوصی در زمان بحران و بارش‌های سنگین از اهم امور راهداری زمستانی است که امید می‌رود با اجرای دقیق وظایف در این حوزه و همکاری و تعامل با پلیس‌راه و عوامل امدادی، زمستانی پربارش همراه با راهداری پویا، مستمر و جاده ایمن داشته باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.