| کد خبر: 176130 |

حمایت کمیسیون اقتصادی از گزینه پیشنهادی وزارت راه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از حمایت اعضای کمیسیون متبوعش نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

تین نیوز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از حمایت اعضای کمیسیون متبوعش نسبت به گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در ابتدای جلسه طرح نظام بانکداری ایران بررسی شد.

وی افزود: پس از بحث و تبادل‌نظر درباره طرح بانکداری ایران چند ماده بررسی و نهایتاً به تصویب کمیسیون رسید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در بخش دیگری از جلسه امروز موضوع تحقیق و تفحص از بانک رفاه مطرح شد که پس از بررسی‌های اعضا، نهایتاً گزارش آن به صحن علنی مجلس ارسال شد.

کریمی همچنین عنوان کرد که البته بررسی‌های کمیسیون اقتصادی درباره طرح تحقیق و تفحص از بانک رفاه موید مخالفت اعضا در این خصوص بود و نهایتاً به تصویب کمیسیون نرسید اما از آنجا که عموماً طرح‌های تحقیق و تفحص چه به تصویب کمیسیون تخصصی برسند و چه رد شوند، در هر صورت به صحن علنی مجلس ارجاع خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حضور محمد اسلامی وزیر پیشنهاد‌ی راه و شهرسازی هم اشاره کرد و گفت: در بخش پایانی جلسه آقای اسلامی توضیحات نسبتاً مفصلی نسبت به برنامه‌های علمکردی خود به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین خاطرنشان کرد: نمایندگان نیز دغدغه‌های خود را در حوزه راه و شهرسازی بیان کرده و همچنین در خصوص اقتصاد ساختمان و همچنین اقتصاد حمل و نقل نقطه‌نظرات خود را ارائه کردند.

کریمی ادامه داد: ضمن بیان نقطه‌نظرات و دغدغه‌های نمایندگان وزیر پیشنهاد‌ی راه و شهرسازی هم نظرات خود را ارائه کرد و نمایندگان هم به استماع نظرات وی نشستند.

وی در خاتمه اعلام کرد: برایند کلی دیدگاه اکثر نمایندگان بر این بود که نظر مسنی اقتصادی مجلس نسبت به گزینه پیشنهاد‌ی وزارت راه و شهرسازی مثبت است و اعضا حمایت خود را از وی اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری فارس
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.