| کد خبر: 176122 |

◄ ارزیابی از اسلامی مدیری توانمند با اراده مثبت است

به نظر می‌رسد برنامه‌های محمد اسلامی در بیشتر موارد مطابق با نیاز کشور بوده و نگاه‌های مطلوبی در حوزه مسکن، راه‌های روستایی، بافت فرسوده و تمامی صنایع مرتبط با شقوق چهارگانه شبکه حمل‌ونقل دارد.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران مجلس بابیان اینکه اکثر اعضای کمیسیون عمران موافق برنامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی هستند گفت: به نظر می‌رسد برنامه‌های محمد اسلامی در بیشتر موارد مطابق با نیاز کشور بوده و نگاه‌های مطلوبی در حوزه مسکن، راه‌های روستایی، بافت فرسوده و تمامی صنایع مرتبط با شقوق چهارگانه شبکه حمل‌ونقل دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صما، محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به این موضوع اظهار داشت: تاکنون دو نشست بین کمیسیون عمران و وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی انجام‌گرفته که به نظر می‌رسد برنامه‌های او نشان از عزم جدی برای رفع و حل مشکلات دو حوزه راهو شهرسازی دارد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نگاه این شخص نسبت به چالش های نظام‌مهندسی مثبت‌تر از وزیر سابق راه و شهرسازی است، گفت:اسلامی به دنبال حل نگرانی‌های جامعه مهندسی و تنش‌های ایجادشده بین وزارت راه وشهرسازی و نظام‌مهندسی است.

به گفته رضایی کوچی وزارت راه و شهرسازی یک وزارتخانه عریض و طویل است و چالش‌های و دغدغه‌های این وزارت خانه قابل قیاس با سایر وزارتخانه‌ها نیست؛ بنابراین رأس هرم این وزارت خانه باید متخصص، پر اراده و دارای فهم عمیق نسبت به مشکلات جامعه به‌خصوص وضعیت کنونی مسکن باشد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس دهم بابیان اینکه در حال حاضر وضعیت مسکن به‌عنوان یکی از پیشران‌های اقتصاد و اشتغال کشور وخیم است. عنوان کرد: هم‌اکنون جامعه مانیازمند ۴ میلیون مسکن است یعنی فاصله بین عرضه و تقاضا ۴ میلیون واحد است که به نظر می‌رسد اسلامی نگاه جدی‌تری به این فاصله دارد.

رضایی کوچی با تأکید بر اینکه اسلامی شناخت از وزارت راه و شهرسازی دارد؛و در حوزه‌هایی از این وزارتخانه پیش‌ازاین کارکرده است. اظهار داشت: اسلامی علاوهبر تحصیلات دانشگاهی ساختمانی رزومه خوبی در بخش حمل‌ونقل دارد؛ و علاوه بر آندیدگاه وی را در دو نشست اخیر با کمیسیون عمران بسیار مثبت ارزیابی می‌کنم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس بابیان اینکه بسیار زود است که بخواهیم برنامه‌هایاسلامی را در وزارت راه و شهرسازی مورد قضاوت قرار دهیم، گفت: نمی‌توان اکنون درباره شایستگی اسلامی برای حضور در وزارت راه و شهرسازی قضاوت کرد اما وی را فردی توانمندبااراده و مثبت ارزیابی می‌کنم.

رضایی کوچی درباره مطالبات نمایندگان مجلس از وزیر جدید راه و شهرسازیگفت: مهم‌ترین مطالبه ما از وزیر راه و شهرسازی این است که چه برنامه‌هایی برای عبوراز شرایط تحریم در حوزه‌های ریلی، دریایی، هوایی و به‌خصوص مسکن خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخش مسکن نسبت به شقوق حمل‌ونقل در وضعیت وخیم‌تری قرار دارد تأکید کرد: از وزیر منتخب می‌خواهیم برنامه قابل قبولی برایساماندهی بازار مسکن از خود ارائه دهد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس درنهایت بابیان اینکه بدنه وزارتخانه‌ها بایدجوان گراتر شود گفت: نمایندگان از وزرای پیشنهادی توقع دارند بدنه وزارتخانه‌هارا جوان‌تر، فعال‌تر و قوی‌تر کنند. چراکه معتقدیم نیروی‌های شایسته و جوان می‌توانند مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را حل کنند.

منبع: خبرگزاری صما
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.