| کد خبر: 175988 |

از ۲۹ مهر تا ۸ آبان انجام می‌شود

◄ تسهیل رفع توقیف خودروهای عمومی و استرداد دفترچه ثبت ساعت

رئیس پلیس راه کشور رفع توقیف خودورهای عمومی حمل مسافر و استرداد دفترچه ثبت ساعت رانندگان این خودروها را برای مدت 32 روز به روسای پلیس راه استان‌های سراسر کشور ابلاغ کرد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه کشور رفع توقیف خودورهای عمومی حمل مسافر و استرداد دفترچه ثبت ساعت رانندگان این خودروها را برای مدت 10 روز به روسای پلیس راه استان‌های سراسر کشور ابلاغ کرد.

به گزارش تین‌نیوز، انتشار این ابلاغیه در شبکه‌های اجتماعی با استقبال فعالان بخش حمل‌ونقل مسافری جاده‌ای مواجه شد و آنان در پیام‌هایی از مساعدت سردار «محمدحسین حمیدی» رئیس پلیس راه کشور قدردانی کردند.

در ابلاغیه مذکور آمده است که این اقدام با توجه به درخواست کانون سراسری انجمن‌های صنفی کارگری ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای مسافری کشور، مبنی بر مساعدت در رفع توقیف و استرداد مدارک ناوگان عمومی حمل مسافر به علت کمبود رانندگان حرفه‌ای در ایام اربعین حسینی سال 97 صورت گرفته است.

بر این اساس روسای پلیس راه‌های کشور می‌توانند از تاریخ 29 مهر تا 8 آبان آن دسته از وسایل حمل‌ونقل عمومی مسافری که به علت نقص فنی متوقف شده‌اند را در صورت رفع نقص با ارایه مدارک لازم ترخیص کنند. همچنین دفترچه‌های ثبت ساعت رانندگانی که بایگانی شده است به غیر از دفترچه‌هایی که به علت تکرار تخلفات حادثه‌ساز بایگانی شده‌اند، با اخذ تعهد و گواهی عدم اعتیاد مسترد می‌شود و مدت زمان 2 ماهه تعیین شده در دستورالعمل مربوطه برای متقاضیان دریافت دفترچه المثنی، در صورت تکمیل مدارک مربوطه به 10 روز تقلیل می‌یابد.

به گزارش تین‌نیوز، وسایل  نقلیه ومدارکی که با دستور قضایی توقیف و یا ضبط شده‌اند و دفترچه‌های ثبت ساعت رانندگانی که به دلیل مقصر شناخته شدن در تصادفات فوتی یا جرحی بایگانی شده‌اند، شامل این ابلاغیه نمی‌شوند.

همچنین مهلت ارایه تسهیلات ذکر شده به رانندگان و مالکان وسایل نقلیه عمومی از تاریخ 29 مهر ماه تا 8 آبان 97  اعلام شده است.

photo_2018-10-23_11-24-47

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مرتضی باغچقی 1 0

    به خاطردفترچه ثبت ساعت اونم بخاطرندانم کاری خودم که به هیچ وج مصرف کننده نیستم نبودم سه ماه دفترچه ام بایگانی شده این حقم نبود چون توپاسکاه جاجرود خودم برای تست رفتم چون ازخودم مطمئن بودم چون راننده سوم درصورت حساب بودم اگه من مصرف کننده بودم چراخودم برای تست برم به حق من نامردی کردن ازجناب سردارحمیدی خواهشی که دارم من افع کنن زندگی سخت بچه ام مریضه قسط های بانک عقب افتاده دستوربدن تومسیر هرشب ازمن تست بگیرن اگه من مصرف کننده باشم دفترچه ثبت ساعت من باطل کنن

  • حسین عباسعلی 0 0

    سلام.دمت گرم جناب سردار حمیدی .خدا حفظت کنه درپناه خانواده محترم .