| کد خبر: 175894 |

◄ تخفیف 40درصدی «رجا» برای زائران اربعین از 4تا7 آبان

شرکت قطارهای مسافری رجا برای مسافران قطار و ترکیبی قطار-اتوبوس در مسیر تهران-کرمانشاه-مهران و بالعکس تسهیلات ویژه‌ای را در قالب تخفیف تا سقف 40 درصد در نظر گرفته است.

تین نیوز

شرکت قطارهای مسافری رجا برای مسافران قطار و ترکیبی قطار-اتوبوس در مسیر تهران-کرمانشاه-مهران و بالعکس تسهیلات ویژه‌ای را در قالب تخفیف تا سقف 40 درصد در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرعامل رجا دراین‌باره گفت: با توجه به استقبال زائران از قطار و حمل‌ونقل ترکیبی، قطار و اتوبوس در مسیر تهران-کرمانشاه-مهران و بالعکس، تسهیلات و تخفیفات جدیدی برای جابه‌جایی زائران اربعین در تاریخ‌های 4 الی 7 آبان ماه جاری در نظر گرفته‌ایم.

محمد رجبی ادامه داد: متقاضیان خرید بلیت این قطارها می‌‌توانند بلیت‌های مورد نظر خود را از طریق سایت رجا به نشانی www.raja.ir تلفن 1539، وب سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های معتبر و مورد تایید رجا که نام و آدرس آن‌ها در سایت رجا وجود دارد، خریداری کنند.

رجبی خاطرنشان کرد: بلیت ترکیبی قطار-اتوبوس تا مرز مهران و بالعکس نیز از طریق کلیه دفاتر فروش سراسر کشور قابل تهیه است.

مدیرعامل رجا اضافه کرد: راه‌اندازی خط جدید مشهد-تهران تا کرمانشاه به دلیل کوتاه‌تر بودن فاصله تا مهران در مقایسه با مرزهای جنوبی بوده است.

رجبی با تاکید بر این‌که  بیش‌ترین ناوگان به این مسیر اختصاص یافته است، گفت: در صورت استقبال زائران امکان افزایش واگن‌های مسافری وجود دارد.

این مقام مسئول در شرکت رجا ادامه داد: قطارهای ویژه اربعین در واگن‌های 4 و 6 تخته، اتوبوسی و اتوبوسی دوطبقه برای زائران در نظر گرفته‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.