| کد خبر: 175887 |

◄ آغاز فاز دوم پایانه مرزی رازی

فاز دوم پایانه مرز ی رازی بزودی آغاز می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی راهداران و فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای را رکن اصلی در تامین امنیت سفرهای جاده‌ای عنوان کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل ازروابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری در جلسه شورای اداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، بابیان این مطلب افزود: قوت یافتن این دو بخش بی‌شک تاثیر مستقیم در تامین‌امنیت خاطر مسافران و مترددین از محورهای ارتباطی استان دارد و باید با تمام قوا برای بهبود کیفی این دو بخش تلاش شود.

 وی با اشاره به تحقق مطالبات رانندگان و رفع مشکلات حمل‌ونقلی یادآور شد: از خردادماه سال جاری تاکنون شاهد اعتراضات و بیان مطالباتی از سوی رانندگان این بخش بودیم که خوشبختانه با تلاش دولت و تحقق بخشی از این مطالبات و برنامه‌ریزی در جهت تامین بخش دیگر آن آرامش به چرخه حمل‌ونقل بار برگشته است.

 وی بابیان این‌که آذربایجان‌غربی به یک کارگاه بالندگی در حوزه حمل‌ونقل، راه و پایانه‌های مرزی تبدیل‌شده است، اضافه کرد: به‌زودی فاز نخست عملیات اجرایی پایانه مرزی رازی به پایان رسیده و برنامه‌ریزی می‌شود فاز دوم نیز آغاز شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به رسالت بزرگ این اداره‌کل در زمینه راهداری زمستانی یادآور شد: آماده‌سازی ماشین‌آلات راهداری، راهدارخانه‌ها، ایجاد هماهنگی با دستگاه‌های مختلف در جهت اقدام به‌موقع در شرایط اضطرار برف‌روبی باهدف جلوگیری از هر نوع اختلال در جریان ترددهای جاده‌ای باید در دستور قرار گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد که زمستان امسال ازنظر برف‌روبی بهترین نتیجه کارنامه عملکردی ثبت شود و ادامه داد: تهیه پکیج‌های ماشین‌آلات راهداری، پیش‌بینی اقلام موردنیاز مسافران احتمالی درراه مانده در زمان کولاک و راه‌بندان، لایروبی رودخانه‌ها، پل‌ها و ابنیه‌های فنی برای جلوگیری از سیل و خرابی باید هرچه سریع‌تر انجام گیرد.

 این مقام مسئول خواستار تهیه برش استانی برای عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی در این بخش شد و گفت: صرفه‌جویی در منابع در اختیار، استفاده از توان‌بخش خصوصی و پیمانکاران برای بالا بردن راندمان کاری به‌ویژه در زمان بحران باید در اولویت باشد، در ادامه این جلسه معاونین و روسای ادارات شهرستانی و پایانه‌های مرزی شرح مختصری از عملکرد حوزه‌های مربوطه ارائه و در خصوص مسائل و مشکلات موجود تبادل‌نظر کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.