| کد خبر: 175885 |

◄ چهار درصد راه‌های زنجان متعلق به شهرستان خرم‌دره

چهار درصد راه‌های استان زنجان متعلق به شهرستان خرم‌دره است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، در جمع مسئولان خرم‌دره بابیان اینکه ازلحاظ حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان موقعیت ویژه‌ای در کشور دارد، تصریح کرد: زنجان از بابت حمل‌ونقل در دو کریدور مهم شرق به غرب و شمال به جنوب کشور واقع‌شده است که همین امر سبب گذشتن جریان بالای ترانزیت از استان می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان، عبدالحسین علی‌اکبری بابیان این‌که چهاردرصد راه‌های استان زنجان متعلق به شهرستان خرم‌دره است، ادامه داد: یکی از بخش‌های مهم راه‌های این شهرستان مسیر آزادراه زنجان به قزوین است که اهمیت فوق‌‌العاده‌ای از بابت حمل‌ونقل برای خرمدره دارد.

 این مسئول با اشاره به این‌که خوشبختانه صددرصد راه‌های روستایی شهرستان خرمدره آسفالت است، تصریح کرد: آسفالت بودن همه راه‌های روستایی خرم‌دره سبب شده است از خرم‌دره به‌عنوان شهرستان سبز در حوزه راه‌ها یاد شود.

علی‌اکبری با تاکید بر ضرورت توجه جدی به حوزه گردشگری در خرم‌دره با توجه به پتانسیل‌های بالای این شهرستان، ادامه داد: راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز تلاش خواهد کرد کمک‌حال شهرستان در این حوزه باشد.

وی یادآور شد: خوشبختانه شهرستان خرم‌دره از شرکت‌های حمل‌ونقلی خصوصی خوبی در حوزه کالا و مسافر برخوردار است.

 این مسئول با اشاره به پروژه زیرگذر جمال‌الدین که در ورودی کمربندی واقع‌شده است، تاکید کرد: این پروژه باید تا به امروز تمام می‌شد که بخشی از ناتمامی آن مربوط به قصور پیمان‌کار و بخشی مربوط به منابع مالی است که با انجام اقدامات لازم تلاش خواهد شد زمان‌بندی جدید برای پروژه تعریف و پروژه در زمان مقرر به اتمام برسد.

وی افزود: ازجمله سیاست‌هایی که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در کل کشور به‌عنوان سیاست‌های اصلی ابلاغ کرده، کاهش تلفات انسانی است که تلاش می‌‌شود در این حوزه نیز قدم‌های مثبت برداشته شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.