| کد خبر: 175827 |

معاون فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام:

◄ آغاز پروازهای اربعین فرودگاه امام از ابتدای آبان

معاون فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام از آغاز پروازهای اربعین از اول آبان ماه خبر داد و گفت: قرار است هفت شرکت هواپیمایی از فرودگاه امام پروازهای اربعین را انجام دهند.

تین نیوز

معاون فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام از آغاز پروازهای اربعین از اول آبان ماه خبر داد و گفت: قرار است هفت شرکت هواپیمایی از فرودگاه امام پروازهای اربعین را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، علی رستمی روز گذشته (29مهرماه) در حاشیه بازدید اهالی رسانه از ترمینال سلام در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پروازهای اربعین توضیح داد: تعدادی مسافرانی که قرار است در ایام اربعین از فرودگاه امام تردد ‌کنند حدود 50‌هزار نفر است.

وی در ادامه افزود: قرار است شش شرکت هواپیمایی داخلی و یک ایرلاین خارجی العراقیه پروازهای اربعین را از فرودگاه امام انجام بدهند.

رستمی با بیان این‌که یک سالن بوردینگ اختصاصی برای پروازهای اربعین ایجاد شده است، عنوان کرد: امیدوارم همان موفقیتی فرودگاه امام در پروازهای حج 97 داشت در پروازهای اربعین هم تکرار شود و بتوانیم با اختصاص سالن حج برای پروازهای اربعین نیز خدمات خوبی به مسافران ارئه بدهیم.

این عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی از آغاز پروازهای اربعین در روز اول آبان ماه خبر داد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، پروازهای اربعین به نسبت سال‌های گذشته با شرایط مطلوب‌تری از فرودگاه امام انجام خواهد شد.

معاون فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام در پاسخ به این سوال که آیا بعد از تحریم‌ها شاهد کاهش پروازهای خارجی و سفر بوده‌ایم؟ توضیح داد: به‌صورت کلی شاهد کاهش بسیار کمی در این رابطه بوده‌ایم. از ابتدا سال 97 تاکنون چیزی بالغ بر 10 درصد کاهش در پروازهای خارجی را شاهد بوده‌ایم.

وی با اظهار به این‌که تلاشمان بر این است که پروازهای آسیایی و اروپایی نیز از ترمینال سلام انجام بگیرند، عنوان کرد: سعی خواهیم کرد خدماتی که از ترمینال سلام ارائه می‌شود ویژه و به ‌صورت CIP باشد تا زمانی که مسافر وارد ترمینال می‌شود احساس کند وارد سالن اختصاصی شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.