| کد خبر: 175793 |

◄ مرگ راننده جوان در اثر سنگ‌پرانی به کامیون‌ها

راننده جوان کامیون که با سنگ و چوب مورد حمله عده‌ای ناشناس قرار گرفته و مجروح شده بود، پس از حدود 2 هفته به علت شدت مصدومیت، جان خود را از دست داد.

تین نیوز

 راننده جوان کامیون که با سنگ و چوب مورد حمله عده‌ای ناشناس قرار گرفته و مجروح شده بود، پس از حدود 2 هفته به علت شدت مصدومیت، جان خود را از دست داد.

به گزارش تین‌نیوز، بر اساس خبرهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، این راننده کامیون «مهدی چالاکی» نام داشت و اهل ماکو بود که در تاریخ 15 مهر ماه در حین رانندگی در جاده‌های استان ایلام مورد حمله تعدادی ناشناس قرار گرفت.

.

photo_2018-10-21_10-03-05

پیش از او و در تاریخ چهارم مهرماه نیز «مسعود شمس» راننده جوان اتوبوس در حالی که از اصفهان به سمت بوشهر در حال حرکت بود بر اثر پرتاب سنگ از سوی افراد ناشناس از ناحیه سر زخمی شده و به کما رفته بود که سرانجام او نیز پس از چند روز مصدومیت جان خود را از دست داد.

اینک و پس از گذشت کمتر از 2 هفته از مرگ راننده اتوبوس، خبرهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حکایت از مرگ مهدی چالاکی راننده جوان کامیون دارد.

 رانندگان و فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای در زمان وقوع این رخداد، این افراد را «عده‌ای سواستفاده‌گر دانستند که قصد ایجاد هرج‌‌‌ومرج و آشوب داشته و سنخیتی با رانندگان ندارند».

رانندگان همچنین در پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی خواستار «برخورد دستگاه‌های امنیتی و قضایی با عاملان و آمران این جنایت شدند».

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.