| کد خبر: 175768 |

◄ پیام تبریک مدیرکل کنترل ترافیک هوایی به مناسبت روز جهانی مراقبت پرواز

مدیرکل کنترل ترافیک هوایی طی پیامی 20 اکتبر، روز مراقبت پرواز را به همکاران خود تبریک گفت.

تین نیوز

مدیرکل کنترل ترافیک هوایی طی پیامی 20 اکتبر، روز مراقبت پرواز را به همکاران خود تبریک گفت.

به گزارش تین‌نیوز  و به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، مسعود نیکبخت در متن پیام خود چنین آورده است: تلفیق تعهد و تخصص ارمغان آور ایمنی، سلامت و آرامش خاطر فضای کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران که با عزمی استوار و خلل‌ناپذیر در فضای کشور، در پرتو اخلاق و درایت صورت می‎پذیرد برگ زرین دیگری به کارنامه پرافتخار ترافیک هوایی کشورمان می‎افزایند. بر ناظران آگاه و صاحب بصیرت، آشکار و هویداست که این دستاوردها مرهون ایثار و فداکاری افرادی ازخودگذشته است که بی‌نام‌ونشان در این کارزار جهانی حضور دارند.

وی افزوده است: اندیشه پرتوان یکایک شما کنترلرهای ترافیک هوایی مصداق آیه شریفه قرآن است که می‎فرماید «و اوفوا بالعهد ان العهد کان مسئولا» «آنانی که به عهد خود وفا می‎کنند این عهد مورد مسئولیت است» و یقینا مسئولیت ایمنی در فرودگاه‎ها و فضای کشورمان با چشمان همیشه بیدار شما بزگوران، افتخار و سربلندی ایران را در جهان رقم می‎زند.

نیکبخت با اشاره به از دست دادن یکی از کنترلرهای فرودگاه اصفهان آورده است: تبریک روز 20 اکتبر 2118 (28 مهر 1397) را در حالی به شما دوستان بزرگوارم عرض می‎کنم که متاسفانه یکی از عزیزان حریم فضای کشورمان دیگر در میان ما نیست و اندوه از دست دادن مصطفی مطلبی کنترلر و سرکشیک غیور و بااخلاق کشورمان از فرودگاه اصفهان را در دل‌هایمان داریم.

وی در پایان نوشته است: امید است در پرتو الطاف الهی، بیش‌ازپیش در مسیر خدمت‎رسانی به میهن عزیزمان توفیق یافته و با تلاش و همت در راه تحقق اهداف بلند ایران اسلامی، بر حسنات کارنامه خدمات خود بیفزاییم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.