| کد خبر: 175718 |

◄ مشارکت گسترده شاغلان حمل‌ونقل جاده‌ای استان در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

اداره‌‎‌کل حمل‌ونقل با مشارکت گسترده شاغلان حمل‌ونقل جاده‌ای استان حضوری فعال در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خواهد داشت.

تین نیوز

رئیس کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین حسینی در ادامه ضمن اشاره به تشکیل کمیته حمل‌ونقل و سوخت افزود: تشکیل این کمیته بستری مناسب برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌های اجرایی مراسم بوده و ازآن‌جایی‌که استان سمنان میزبان عبوری زوار استان‌های شرقی و شمالی هست با تمسک جستن به راه و کلام امام حسین با آمادگی هر چه بیش‌تر گروه‌های امدادی و نظارتی بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به زائران ارائه کنیم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان، احسان منصورکیایی با تاکید بر آمادگی ناوگان حمل‌ونقل مسافری استان برای ارائه خدمات به زائران افزود: 150‌دستگاه ناوگان مسافربری جاده‌ای با کم‌ترین هزینه برای اعزام زائران اختصاص‌یافته و کلیه تمهیدات لازم برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی انجام‌شده است.

وی ضمن تشکر از اقدامات ارزنده ستاد هماهنگی مراسم اربعین استان گفت: برگزاری جلسات پیرامون موضوعات مرتبط با انجمن‌های مسافری استان و تاکید بر بکار گیری تمام توان و امکانات تشکل‌های صنفی، اعزام ناوگان و رانندگان تحت پوشش به مرز تعیین‌شده برای جابه‌جای زوار انجام‌شده و هماهنگی برای تشکیل جلسه‌های توجیهی برای رانندگان وسائط نقلیه عمومی وتاکیدبررعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و داشتن تجهیزات ایمنی با همکاری پلیس‌راه استان در حال انجام است.

 منصورکیایی در پایان افزود: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی و سامانه پیامکی 30007070 آماده دریافت انتقادات و شکایت‌های مسافرین از وضعیت نمازخانه‌ها، مساجد و مجتمع‌های خدماتی رفاهی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.