| کد خبر: 175714 |

◄ بهره‌برداری از سامانه ارتباطیVOIP در فرودگاه کرمان

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان از بهره‌برداری از سامانه ارتباطی VOIP در فرودگاه کرمان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان، درباره رویکرد بهره‌وری اقتصادی بیش‌تر و بهبود امنیت و کیفیت ارتباطی گفت: بهره‌گیری از سامانه‌های نوین ارتباطی نقش مهمی در دستیابی به مکالمات با کیفیت‌تر، ایمن‌تر و با صرفه اقتصادی بالا دارد و ما تصمیم داریم برای سایر ادارات ستادی و فرودگاه‌های استان نیز این سامانه را برقرار کنیم.

به‌گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان کرمان، محمد نخعی مرحله اول این طرح را شامل برقراری ارتباطی در حوزه معاونین، عامل‌ذیحساب و مسئول واحد فناوری اطلاعات اداره‌کل اعلام و گفت: بستر اینترانتی برای راه‌اندازی و گسترش این سامانه به سایر دوایر آماده است، اما به تامین منابع مالی برای خرید تلفن‌های مربوطه نیاز است که این موضوع در حال پیگیری است.

نخعی میزان اعتبار لازم برای آماده‌‌سازی بستر و خرید دستگاه‌های تلفن موجود را 200میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد و درباره نحوه اتصال سامانه گفت: با تلاش 15‌روزه مسئول اداره فن‌آوری اطلاعات اداره‌کل و همکاری اداره‌کل فناوری اطلاعات شرکت فرودگاه‌های کشور، اتصال و بهره‌برداری از این سامانه ارتباطی آماده شده است.

راه‌اند‌‌ازی سیستم VOIP) Voice over Internet Protocol) به‌منظور کاهش هزینه‌های جاری تلفن صورت گرفته و بر این اساس، ارتباط سریع و بد‌‌ون هزینه با ستاد‌‌ شرکت فرود‌‌گاه‌های کشور و فرود‌‌گاه‌های د‌‌یگری که از این سیستم بهره‌مند‌‌ند،‌‌ فراهم شد‌‌ه است.

این سیستم یک فناوری د‌‌یجیتالی است که می‌تواند‌‌ صد‌‌ای انسان را توسط بسته‌های اطلاعاتی IP و از طریق اینترنت ارسال کرد‌‌ه و د‌‌ر مقابل استفاد‌‌ه از خطوط تلفن سنتی به کار گرفته می‌شود‌‌.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.