| کد خبر: 175703 |

◄ 7000 صندلی ناوگان عمومی خراسان شمالی آماده جابه‌جایی زائران اربعین به مرز

با هماهنگی‌های انجام‌شده، بیش از 150 دستگاه انواع ناوگان اتوبوسی و مینی‌بوسی که شرایط انجام سفرهای مذکور رادارند برای جابه‌جایی زائران آماده‌شده‌اند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی این استان با ظرفیت هفت هزار صندلی آماده جابه‌جایی زائران اربعین حسینی به مرز است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی، علی‌اصغر بدیعی‌مقدم گفت: این تعداد صندلی در ناوگان عمومی اعم از اتوبوس و مینی‌بوس آماده‌شده است.

وی بابیان این‌که امسال مرز خروجی زائران برای شرکت در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی مهران تعیین‌شده است گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده، بیش از 150 دستگاه انواع ناوگان اتوبوسی و مینی‌بوسی که شرایط انجام سفرهای مذکور رادارند برای جابه‌جایی زائران آماده‌شده‌اند.

بدیعی‌مقدم گفت: برای تامین ارتقای ایمنی زائران، شرکت‌های مسافربری مکلف شده‌اند تا نسبت به کنترل فنی ناوگان اقدام داشته باشند و نسبت به رفع نقص و ایرادهای فنی خودروها مبادرت ورزند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، تصریح کرد: از کاروان‌ها و زائران درخواست می‌شود از هم‌اکنون نسبت به عقد قرارداد و هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های مسافربری اقدام داشته و آن را به تاخیر نیندازند.

براساس این گزارش سال گذشته بیش از پنج‌هزار زائر اربعین حسینی توسط ناوگان عمومی خراسان شمالی به مرزها جابه‌جا شدند و پیش‌بینی می‌شود امسال این رقم تا 20‌درصد افزایش یابد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.