| کد خبر: 175684 |

بازگشت شرکت مطالعات جامع حمل و نقل به شهرداری

در حال حاضر شهرداری برای خرید سهام به تفاهم رسیده و قرار است ۶۷ درصد سهام این شرکت به معاونت حمل و نقل باز گردد و کار مطالعاتی در حوزه حمل ونقل شهر تهران از این طریق ادامه پیدا کند.

تین نیوز

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، جزئیات خرید سهام شرکت مطالعات جامع حمل و نقل ترافیک را تشریح کرد.

به گزارش مهر، محمدعلی کرونی با اشاره به جزئیات جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل با موضوع تعیین تکلیف اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت خرید سهام شرکت مطالبات جامع حمل و نقل ترافیک گفت: اطلاعات این شرکت احصا شده و بر اساس مصوبه شورای قرار به احیا و بازگشت آن به معاونت حمل و نقل بود. این طرح را شورا مهرماه سال گذشته درصحن مطرح کرد. اول معاونت حمل و نقل اعلام کرد خود به طور جدی پیگیری این موضوع است بنابراین طرح شورا مسکوت ماند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری برای خرید سهام به تفاهم رسیده و قرار است ۶۷ درصد سهام این شرکت به معاونت حمل و نقل باز گردد و کار مطالعاتی در حوزه حمل ونقل شهر تهران از این طریق ادامه پیدا کند.

کرونی با اشاره به لزوم به روز رسانی مطالعات حوزه حمل و نقل گفت: تصمیم گیری های این حوزه باید بر اساس اطلاعات به روز، دقیق و علمی باشد. در حال حاضر باید حسابرسی ها نهایی شود، بدهی های مالیاتی، بدهی به پرسنل و ... حسابرسی شده و مشخص شود قیمت نهایی چه اندازه است.

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به بررسی طرح توسعه یک مسیریاب در شهر تهران گفت: قرار است این طرح مسیریاب تنها برای داخل تهران طراحی شود که بسیار مفید و موثر است. بر اساس اطلاعاتی که در کمیسیون مطرح شد این مسیریاب جدید بجز بحث ترافیک، اطلاعات حمل و نقل عمومی را نیز در دسترس شهروندان قرار می دهد. هنوز این نسخه نهایی نشده و تنها اقدامات اولیه در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.