◄ رسیدگی به ۲۵۰ شکایت در اداره کل حملونقل و پایانههای استان سمنان
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان سمنان گفت : در شش ماهه اول سالجاری ۲۵۰ مورد شکایت در سامانه ثبت شکایات این اداره کل ثبت و بررسی شده است .
معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان سمنان گفت : در شش ماهه اول سالجاری ۲۵۰ مورد شکایت در سامانه ثبت شکایات این اداره کل ثبت و بررسی شده است .
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، غلامرضا طحان ضمن اشاره به مشکلات اخیر پیش آمده در حوزه حمل و نقل جادهای کالا و ابلاغ سیاستها و تاکیدات ریاست محترم سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای مبنی بر حفظ حقوق صنفی شاغلین حمل و نقل جادهای اضافه نمود: این اداره کل با جدیت بیش از پیش با استفاده از تمام قوا و ظرفیتها برای رسیدگی به درخواستها و پاسخگویی مناسب و سریع شکایات تلاش مینماید.
ایشان با تشکر از اعتماد رانندگان به این اداره کل برای انعکاس نقطه نظرات و شکایات افزود: برنامه دیدارهای عمومی روزهای یک شنبه و چهارشنبه هر هفته در پایانههای بار استان بهمنظور رسیدگی آنی به درخواستها و مشکلات رانندگان انجام میگیرد.
طحان در پایان تاکید کرد:رانندگان حوزه حمل و نقل جادهای بین شهری میتوانند هر گونه انتقاد ، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل و نقل جادهای مورد نظر خود را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵) ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاعرسانی www.۱۴۱.ir و صندوق پستی ۳۷۷۳- ۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حملونقل جادهای انعکاس دهند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.