| کد خبر: 175639 |

◄ اولین سمینار آموزشی ایمنی در عملیات بندری در بندر چابهار

اولین سمینار آموزشی ایمنی در عملیات بندری با حضور کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و شرکتهای فعال کارگزاری ترابری دریایی در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد.

تین نیوز

اولین سمینار آموزشی ایمنی در عملیات بندری با حضور کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان و شرکتهای فعال کارگزاری ترابری دریایی در بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، دوره آموزشی ایمنی در عملیات بندری با رویکرد ارتقاء آگاهی، کاهش ریسک و افزایش ایمنی عملیات بندری و کار با تجهیزات بندری و باربرداری در بندر چابهار برگزار شد.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این دوره آموزشی با توجه به افزایش عملیات تخلیه و بارگیری در بندر چابهار و نقش موثر حمل کالا بوسیله کانتینر در راستای اجرای کنوانسیون بین‌المللی کانتینرهای ایمن (CSC)، کاهش خطرات و به حداقل رساندن خطاهای انسانی و افزایش آگاهی کلیه کارکنان و با هدف حفظ و صیانت از منابع انسانی، تجهیزات و دارایی‌های موجود و کسب آمادگی لازم برای واکنش در شرایط اضطرار برگزار شد.

گفتنی است این سمینار ۴ ساعته با استقبال گسترده و حضور ۱۷۰ نفر از کارکنان بخش های مختلف اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان و پرسنل شرکت های فعال کارگزاری ترابری دریایی به میزبانی اداره کل و با همکاری شرکت آموزشی فن آوران سیمرغ دانش تحت نظارت سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

شایان ذکر است در پایان؛ گواهی شرکت در دوره جهت حاضرین در جلسه صادر و اهداء شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.