| کد خبر: 175515 |

◄ لزوم بررسی لایحه ایمنی حمل‌ونقل دانش‌آموزی در شورای شهر

شهربانو امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران با گلایه از بی‌تأثیر بودن چندبار تذکر درباره تأخیر در ارائه لایحه ایمنی حمل‌ونقل دانش‌آموزان گفت: تذکر من برای چندمین بار مربوط به از سوی معاونت تخصصی مربوطه است. همکاران ما در معاونت حمل‌ونقل می‌گفتند همه‌چیز آماده است و ما عنوان کردیم که باید موضوعات جمع‌بندی شوند و به شورا ارسال شود اما هنوز این امر محقق نشده هرچند بخشی از خواسته‌های شورا را اجرایی کردند.

تین نیوز

شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران با گلایه از بی‌تأثیر بودن چندبار تذکر درباره تأخیر در ارائه لایحه ایمنی حمل‌ونقل دانش‌آموزان گفت: تذکر من برای چندمین بار مربوط به  از سوی معاونت تخصصی مربوطه است. همکاران ما در معاونت حمل‌ونقل می‌گفتند همه‌چیز آماده است و ما عنوان کردیم که باید موضوعات جمع‌بندی شوند و به شورا ارسال شود اما هنوز این امر محقق نشده هرچند بخشی از خواسته‌های شورا را اجرایی کردند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، امانی در جلسه امروز شورای‌شهر تهران گفت: طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایمنی حمل‌ونقل دانش‌آموزان به‌اتفاق آرای اعضای شورا به تصویب رسیده و طبق بند الف ماده‌واحده طرح الزام شهرداری به ارائه این لایحه مقرر شد شهرداری تهران لایحه و برنامه عملیاتی را با تکیه‌بر افراد بالادستی به شورا ارائه کند. در هشتادوچهارمین و نودودومین جلسه شورا نسبت به تأخیر در ارائه این لایحه تذکر داده بودم و امروز نیز برای بار سوم این موضوع را تذکر می‌دهم.

او گفت: خواسته ما این بود که به سبب اهمیت این موضوع حمل‌ونقل دانش‌آموزان در مقاطع مختلف، این لایحه قبل از بازگشایی مدارس به شورا ارائه شود که این اتفاق نیفتاد.

در سال تحصیلی جدید اتفاقات خوبی در حوزه حمل‌ونقل دانش آموزان رخ‌داده است؛ اما متأسفانه هنوز ایرادات بسیاری در این حوزه وجود دارد که موجب ایجاد خطر برای دانش آموزان و افزایش هزینه‌های خانوارها می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.