| کد خبر: 175231 |

◄ تشدید کنترل ویزای زائران اربعین در مرز مهران

مرز مهران برای جلوگیری از خروج افراد فاقد ویزا به‌شدت کنترل می‌شود. سرهنگ حسن کاظمی جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با اعلام این خبر افزود: در سال‌های گذشته شاهد این بودیم که افرادی بدون گذرنامه و ویزا به مرز مهران مراجعه می‌کردند، کشور عراق با جدیت از ورود آن‌ها جلوگیری و ممانعت می‌کند و ما نیز برای این‌که زائرین اذیت نشوند مجبور هستیم که در ورودی‌های استان کنترل‌ها را، انجام و آن‌ها را عودت دهیم.

تین نیوز

مرز مهران برای جلوگیری از خروج افراد فاقد ویزا به‌شدت کنترل می‌شود.

سرهنگ حسن کاظمی جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با اعلام این خبر افزود: در سال‌های گذشته شاهد این بودیم که افرادی بدون گذرنامه و ویزا به مرز مهران مراجعه می‌کردند، کشور عراق با جدیت از ورود آن‌ها جلوگیری و ممانعت می‌کند و ما نیز برای این‌که زائرین اذیت نشوند مجبور هستیم که در ورودی‌های استان کنترل‌ها را، انجام و آن‌ها را عودت دهیم.

سرهنگ کاظمی اظهار داشت: برای عودت افراد بدون ویزا اردوگاه و ناوگان حمل‌ونقل مناسب را آماده کردیم، اگر افراد بدون ویزا از هر طریقی خود را به مهران رسانده، قطعاً آنجا کنترل شدیدتر و حتماً به این کمپ اعزام و از آن قسمت با اتوبوس‌هایی که پیش‌بینی‌شده از استان ایلام خارج خواهند شد.

او تصریح کرد: بعضاً در سال‌های گذشته شاهد بودیم که برخی زائران ویزای جعلی استفاده کردند و به آن‌ها ویزای جعلی فروختند و کشور عراق آن‌ها را کنترل کرده و منجر به دستگیری آن‌ها شده بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.