| کد خبر: 175224 |

◄ تاکید قاضی‌زاده هاشمی بر بهداشت عمومی در بخش حمل‌ونقل

اگر که بنا است شهری عاری از آلودگی‌های صوتی و بصری داشته باشیم باید مردم به یاری مدیریت شهری و مسئولان در بخش کلان بیایند.

تین نیوز

وزیر بهداشت از ضرورت توجه هر چه بیش‌تر مردم و مسئولان به بهداشت حمل‌ونقل در زمینه صوت و ترافیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه حمل‌ونقل بخشی از زندگی روزمره مردم را تشکیل می‌دهد، تصریح کرد: مردم با رعایت بهداشت روانی و سلامت در حمل‌ونقل به ویژه حمل‌ونقل عمومی سعی کنند تا سلامت را در جامعه ساری و جاری کنند.

وی افزود: اگر که بنا است شهری عاری از آلودگی‌های صوتی و بصری داشته باشیم باید مردم به یاری مدیریت شهری و مسئولان در بخش کلان بیایند.

قاضی‌زاده‌هاشمی با تاکید بر اینکه خودرو مقدم بر شهر نیست، افزود: در کشورهای بزرگ جهان برای بیرون انداختن زباله از داخل خودرو به سطح خیابان جرایم سنگینی در نظر گرفته شده است. اما مردم ایران با پیشینه تمدن چند صد ساله نباید به دلیل پرتاب زباله از داخل خودرو به بیرون مورد اعمال قانون قرار بگیرند.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: تنها حفظ بهداشت در حمل‌ونقل شهری مد نظر نیست و در وسایل  حمل‌ونقل عمومی از جمله هواپیما، اتوبوس و قطار نیز باید این موضوع بیش از گذشته مورد دقت نظر باشد.

قاضی‌زاده‌هاشمی خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت تحت عنوان «بهداشت محیط» ناظر بر این موارد است که اتحادیه و صنوف حمل‌نقل با آن کاملاً آشنا هستند و قطعاً بر این بخش حساسیت بیش از دیگر حوزه‌ها است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.