| کد خبر: 175153 |

◄ استقبال استان و شهرهای هم‌جوار از پروازهای فرودگاه اراک

مدیر فرودگاه اراک عنوان کرد: در حال حاضر مردم استان‌ و شهرهای هم‌جوار مانند همدان و خرم‌آباد از پروازهای این فرودگاه در مسیر مشهد و عسلویه استفاده می‌کنند.

تین نیوز

مدیر فرودگاه اراک عنوان کرد: در حال حاضر مردم استان‌ و شهرهای هم‌جوار مانند همدان و خرم‌آباد از پروازهای این فرودگاه در مسیر مشهد و عسلویه استفاده می‌کنند.

رحیم حسین‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص آخرین وضعیت برقرار پروازهای اراک-تهران-اراک با هواپیماهای ای‌تی‌آر ایران‌ایر، توضیح داد: در ابتدا قرار است که ایران‌ایر پروازهای خود را به‌صورت چارتر در این مسیر برقرار کند و پس از آن هما پروازهای خود را در اختیار خواهد گرفت و صندلی‌ها را بر اساس سیستمی به فروش خواهد رساند.

او در ادامه گفت: این اتفاق هم دو سال گذشته برای پرواز  اراک-مشهد صورت گرفت و شرکت هواپیمایی ابتدا پروازهای خود را به صورت چارتری و بعد از استقبال مردم پرواز را خودش در اختیار گرفت و اقدام به فروش سیستمی بلیت کرد.

مدیر فرودگاه اراک خاطرنشان کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در تمام ایستگاه‌هایی جدید که قرار است پرواز  برقرار کند در ابتدا پروازهای را به‌صورت چارتری انجام می‌دهد.

حسین‌نسب در خصوص تعداد پروازهای فرودگاه اراک، گفت: در حال حاضر هفته‌ای دو پرواز در مسیر اراک-مشهد و یک پرواز در مسیر اراک-عسلویه و دو پرواز روزانه برقرار است.

وی ضمن تاکید بر این‌که استقبال بسیاری خوبی از پروازهای این فرودگاه انجام گرفته است، بیان کرد: در حال حاضر مردم استان و شهرهای هم‌جوار مانند همدان و خرم‌آباد از پروازهای این فرودگاه در مسیر مشهد و عسلویه استفاده می‌کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن 0 0

    سلام . لطفا پرواز اراک تهران را روزانه و حداقل 2پرواز در روز افزایش دهید .