| کد خبر: 175134 |

مدیرکل راهداری استان همدان خبر داد؛

◄ توزیع ۷۰ درصد لاستیک‌های حواله‌ای ویژه ناوگان برون‌شهری

۷۰ درصد توزیع لاستیک‌های حواله‌ای استان ویژه ناوگان برون‌شهری و بقیه برای حمل بار شهر است.

تین نیوز

مدیر‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، گفت: ۷۰‌درصد توزیع لاستیک‌های حواله‌ای استان ویژه ناوگان برون‌شهری و بقیه برای حمل بار شهر است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، مصطفی پناهنده در گفتگویی درباره اقدام انجام‌شده برای برطرف کردن کمبود لاستیک در استان اظهار کرد: از رو ماه گذشته تاکنون بیش از پنج‌هزار حلقه لاستیک در استان براساس پیمایش رانندگان با حواله دولتی توزیع‌شده است.

وی افزود: بر طبق این پیمایشی بودن شماره هوشمند رانندگان برای دریافت لاستیک ثبت می‌شود و به همین دلیل امکان تخلفی وجود ندارد.

مصطفی پناهنده با تاکید بر این‌که سازمان صنعت و معدن استان حواله را در اختیار این اداره‌کل قرار داده و ما هم براساس روشی که مشخص‌شده این حواله‌ها رابین رانندگان توزیع می‌کنیم، یادآور شد: به هر راننده‌ای هم که حواله دریافت کرده است دو حلقه لاستیک تعلق‌گرفته و به خودروهای غیرفعال لاستیکی تعلق نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: براساس ضرورت، امکان دارد با صلاحدید بازرسی اداره‌کل راهداری استان همدان خارج از نوبت حواله لاستیک هم به راننده‌ای داده شود، اما بیش از دو حلقه نیست.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، درباره اعتراض رانندگان به کمبود لاستیک حواله‌ای نیز خاطرنشان کرد: بر مبنای سهمیه‌ای که داریم حواله توزیع می‌شود و مسئولان درصدد دریافت سهمیه بیش‌تر برای استان هستند.

پناهنده با تاکید بر این‌که این مشکل تنها مربوط به همدان نیست و باید برای کل کشور این لاستیک تامین شود، تصریح کرد: اگر لاستیکی هم در بازار آزاد وجود دارد رانندگان ممکن است به دلیل تفاوت قیمت آن لاستیک خود را فروخته باشند.

این مسئول بابیان این‌که توزیع لاستیک دولتی براساس نوبت‌بندی است، ابراز داشت: قیمت، نوع، اندازه و نشان تجاری لاستیک‌ها هم مشخص است.

در استان همدان حدود ۹۵ شرکت حمل‌ونقل و ۵۲ شرکت مسافربری فعالیت می‌کند که دراین‌بین ۱۹ هزار راننده در بخش حمل‌ونقل کالا و سه‌هزار نفر هم در بخش حمل‌ونقل مسافر مشغول کار هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.