| کد خبر: 175119 |

رئیس اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر خبر داد:

◄ تسریع در خروج کالاهای اساسی و مهم از بندر

۴۰۰ دستگاه خودروی آمبولانس از بندر شهید باهنر وارد کشور شد.

تین نیوز

مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنر هرمزگان از ورود ۴۰۰ دستگاه خودروی آمبولانس به کشور از طریق این بندر به‌منظور تامین نیازهای اساسی حوزه بهداشت و درمان کشور خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حمیدرضا محمدحسینی درباره روند ترخیص کالا از بندر شهید باهنر، اظهار کرد: تسریع در خروج کالاهای اساسی و مهم از طریق بنادر از سیاست‌های مهم دولت، سازمان بنادرودریانوردی و گمرک است که تحقق این سیاست راهبردی در سرلوحه کاری مجموعه بندر شهید باهنر قرار دارد.

وی افزود: تعداد ۴۰۰ دستگاه خودروی آمبولانس ساخت کشور آلمان به ارزش مجموع ۳۶ میلیون یورو از طریق بندر شهید باهنر بندرعباس وارد کشور شد.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: این خودروها در مراسمی با حضور نماینده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بندر شهید باهنر و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با مقام عالی این وزارتخانه رونمایی شد.

مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنر خودروهای آمبولانس را از نیازهای اساسی حوزه بهداشت و درمان کشور دانست و تصریح کرد: برای ترخیص این خودروها تمامی ظرفیت‌ها در مجموعه بندر شهید باهنر و گمرک مستقر در آن به کار گرفته شد تا این امکانات به‌سرعت در مجموعه سلامت کشور مورداستفاده قرار گیرند.

بندر شهید باهنر از بنادر چندمنظوره قدیمی استان هرمزگان و سومین بندر ترانزیتی کشور است.

موقعیت ممتاز جغرافیایی در دسترسی به آب‌های آزاد جهان از طریق خلیج‌فارس، برخورداری از آبخور ۱۲ متر در زمان جزر کامل، اتصال به راه‌های بین‌المللی، نزدیکی به منطقه آزاد قشم، جزایر و بنادر تجاری خلیج‌فارس این بندر را به پایگاهی استراتژیک و منحصربه‌فرد در مرکز استان هرمزگان پس از مجتمع بندری شهید رجایی تبدیل کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.