| کد خبر: 175114 |

◄ تقدیر رئیس پلیس راهور از 35 راننده اتوبوسرانی و حمل‌ونقل عمومی

اگر قرار باشد همه از خودروی شخصی استفاده کنند مشکلات زیادی برای شهر ایجاد می‌شود. امروزه یکی از مشکلات اساسی شهر تهران همین استفاده زیاد از خودروی شخصی است. بنابراین باید بتوانیم مردم را هرچه بیشتر به سمت استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی سوق دهیم و به طور قطع با این اقدام آلودگی و ترافیک کمتر خواهد شد. با همه این مسائل با روح و روان مردم این شهر اثر خواهد گذاشت.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در همایش رانندگان قانونمند که صبح امروز برگزار شد، گفت: یکی از عناصر موثر در   شهر تهران که در حوزه ترافیک و ابعاد آن می‌تواند موثر باشد، رانندگان حمل‌ونقل عمومی هستند که با حضورشان می‌توانند مایه آرامش خاطر و راحتی باشند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدرضا مهماندار با اشاره به اینکه، امروزه یکی از مشکلات اساسی شهر تهران همین استفاده زیاد از خودروی شخصی است، افزود: اساس شهر زنده و پویا به حمل‌ونقل آن بستگی دارد. اگر حمل‌ونقل نباشد بسیاری از کارها دچار مشکل می‌شود.

وی در ادامه سخنان خوددر جمع رانندگان قانونمند، تاکید کرد: اگر حمل‌ونقل عمومی نیز نباشد مشکلاتی ایجاد خواهد شد. زیرا این ناوگان می‌تواند بسیاری از نیازهای جامعه را با حداقل هزینه برآورده کند. بنابراین از رانندگانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رئیس راهور تهران بزرگ در بخش دیگری از سخنان خود گفت:  این افراد خونی در رگ‌های جامعه و شریان‌های شهر جاری می‌کنند که در اثر این حرکت مردم تهران خدمات بی نظیری را در این حوزه دریافت می‌کنند. بنابراین باید ممنون خدمات حمل‌ونقل عمومی باشیم زیرا اگر قرار بود این خدمات ارائه نشود مشکلات زیادی برای شهر نظیر آلودگی هوا ایجاد می‌شد.

مهماندار تصریح کرد: اگر قرار باشد همه از خودروی شخصی استفاده کنند مشکلات زیادی برای شهر ایجاد می‌شود. امروزه یکی از مشکلات اساسی شهر تهران همین استفاده زیاد از خودروی شخصی است. بنابراین باید بتوانیم مردم را هرچه بیشتر به سمت استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی سوق دهیم و به طور قطع با این اقدام آلودگی و ترافیک کمتر خواهد شد. با همه این مسائل با روح و روان مردم این شهر اثر خواهد گذاشت.

وی خاطرنشان کرد:  از سردار رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ به دلیل همراهی خوب با پلیس راهور تشکر و تقدیر می‌کنیم. سردار رحیمی در تهران سبقه ریاست راهنمایی و رانندگی تهران را دارد و سال‌های سال در این مسئولیت خدمت کرده است.

در این نشست از 35 نفر از رانندگان حمل‌ونقل عمومی و اتوبوسرانی با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر شد. رانندگان قانونمند تاکسی نیز در این همایش مورد تقدیر و سپاس قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.