| کد خبر: 175017 |

◄ ایرلاین «اتحاد» تا سال 2020 زیان‌ده باقی می‌ماند

در زمان دولت قبلی امارات، هواپیمایی اتحاد گزارش زیان 800 میلیون دلاری ناشی از سرمایه‌گذاری در دو ایرلاین ورشکسته Air Berlin و Alitalia را داده بود.

تین نیوز

آژانس رتبه‌بندی  Fitch از زیان‌ده بودن ایرلاین اتحاد تا سال 2022 خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل تین‌نیوز به نقل از newsinflight ، هواپیمایی رسمی امارات متحده عربی به تازگی سالن پروازهای درجه‌یک و بیزینس خود  را که در فرودگاه هیترو لندن در اختیار داشت به فروش رساند و علت این کار را سودده نبودن آن و عدم امکان حمایت مالی از شریک هندی خود (جت ایرلاینرز) عنوان کرد.

موسسه فیچ Fitch که آژانس رتبه‌بندی مستقلی است؛ از زیان‌ده بودن هواپیمایی «اتحاد» و حفظ این روند تا سال 2020 خبر داد.

در زمان دولت قبلی امارات، هواپیمایی اتحاد گزارش زیان 800 میلیون دلاری ناشی از سرمایه‌گذاری در دو ایرلاین ورشکسته Air Berlin و Alitalia را داده بود.

در سال 2013  نیز این هواپیمایی برای بدست آوردن 24 درصد از هولدینگ ایرلاین هندی Jet Airways  مبلغی معادل 379 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرد که با مشکلات مالی عدیده‌ای روبرو شد.

در ابتدای امسال هواپیمایی «اتحاد»، تونی داگلاس را به‌عنوان مدیر اجرایی جدید معرفی کرد. او مدیر سابق بخش دفاع و پشتیبانی وزارت دفاع انگلیس بوده است. بخشی از برنامه‌های این ایرلاین کاهش ظرفیت به‌اندازه 2.4 درصد تا سال 2018 بود که بر اساس آن، ایرلاین «اتحاد» برخی از پروازهای برنامه‌ای و همچنین سالن‌های خود را تعطیل کرد.

بااینکه این ایرلاین هنوز هم در حال زیان‌دهی است دولت اجازه توقف فعالیت را به آن نمی‌دهد. این ایرلاین با بیش از 24 هزار کارمند همچنان هم به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.