| کد خبر: 174976 |

◄ تحویل هزار حلقه لاستیک به رانندگان شاغل بخش حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران

از شروع آغاز طرح توزیع لاستیک موردنیاز رانندگان شاغل در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای براساس نرخ مصوب در استان مازندران تا به امروز حدود هزار حلقه لاستیک به متقاضیان تحویل داده شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، گفت: اختصاص لاستیک به رانندگان براساس پیمایش و کارکرد ناوگان صورت می‌پذیرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، احمدآفرین محمدزاده اظهار کرد: براساس اقدامات انجام‌شده در راستای خدمات‌رسانی به رانندگان، انجمن‌های صنفی رانندگان نسبت به شناسایی و ثبت‌نام متقاضیان دریافت لاستیک با نرخ مصوب اقدام می‌کنند.

محمدزاده افزود: این اداره‌کل آمادگی کامل دارد نسبت به رسیدگی موثر به مطالبات رانندگان و پاسخگویی به مشکلات آن‌ها اقدام نموده و رفع مسائل آن‌ها را خارج از نوبت رسیدگی کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، در خصوص اقدامات در دست اجرای این اداره‌کل در مورد پیگیری مطالبات رانندگان خاطرنشان کرد: پیگیری‌های مجدانه در خصوص پیمایش سوخت، بیمه تکمیلی، درخواست‌ها و شکایات، نظارت دقیق بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل تشکیل جلسات مستمر و منظم بابت مطالبات رانندگان با انجمن‌های صنفی و معرفی شرکت‌های متخلف حمل‌ونقل به کمیسیون ماده 12 استان بخشی از اقدامات این اداره‌کل در خصوص مطالبات رانندگان بوده که در مازندران به‌طور جد در حال اجراست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.